۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان و مربیان فنی و حرفه‌ای
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد

افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان و مربیان فنی و حرفه‌ای

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: ما باید خودمان در کشور و با کمک همدیگر مشکلات‌مان را حل کنیم زیرا اگر منتظر برجام و رفتن و آمدن فلان رئیس جمهور باشیم سخت در اشتباهیم.

به گزارش بازار به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی‌نیا در جمع کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ما در سازمان کاری را انجام می‌دهیم تا هم خداوند جوانان را بیشتر دوست داشته باشد و هم با به دست آوردن مهارتی بتواند زندگی شایسته‌ای را تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه با افتخار دست شما مربیان و کارکنان سازمان را می‌بوسم چرا که کاری که شما انجام می‌دهید عبادت است، گفت: باید برای مهارت آموزی، تجهیزات به‌روز شود تا کیفیت کار بالاتر برود و تغییراتی در راهبردهایمان بدهیم تا کارمان نتیجه بخش باشد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان این سازمان گفت: قطعا باید به وضعیت معیشتی کارکنان و مربیان رسیدگی شود و در این راستا نیز تمهیداتی خواهیم اندیشید تا این عزیزان با دغدغه کمتر و با فراغ بال بیشتر در خدمت جوانان باشند.

وی با اشاره به اینکه من برای ریاست نیامده‌ام، عنوان کرد: با شناختی که از سازمان فنی و حرفه‌ای و با علم به مشکلات خاص این سازمان، مسئولیت را قبول کردم تا بتوانم خدمت ماندگاری انجام بدهم و با کمک همدیگر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

حسینی نیا با بیان اینکه ما باید خودمان در کشور و با کمک همدیگر مشکلات‌مان را حل کنیم، تصریح کرد: اگر منتظر برجام و رفتن و آمدن فلان رئیس جمهور باشیم سخت در اشتباهیم، چون نه تنها کمکی به حال ما نخواهد کرد بلکه به عقب هم خواهیم رفت.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه خیلی خوبی به فنی و حرفه‌ای دارد و ۲ هزار میلیارد تومان برای بروز شدن تجهیزات فنی و حرفه‌ای در کل کشور بودجه در نظر گرفته شده که ۱۲۸ میلیارد تومان نیز به آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تأکید بر اینکه ما در نقطه عطفی قرار داریم که می‌توانیم محکم و استوار به پیش برویم و سازمان فنی و حرفه‌ای را به درجات بسیار بالایی برسانیم، ابراز داشت: این سازمان با تلاش‌ها و همت کارکنان عزیز به جمع سازمان‌های درجه یک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه شده است.

وی تصریح کرد: به زودی گشایش خوبی در درآمدهای کارکنان و مربیان اتفاق خواهد افتاد و ۳۰ درصد به حقوق عزیزان اضافه خواهد شد. همچنین اتفاقات خوبی در حوزه مسکن کارکنان در راه است و با امضای تفاهم‌نامه‌ای در این مورد نیز در آینده‌ای نزدیک جزئیات را اعلام خواهیم کرد.

حسینی نیا با اشاره به خودکفا شدن این سازمان از نظر مالی خاطرنشان کرد: درآمدهای سازمان را اختصاصی کردیم و این اتفاق خوبی برای ما به حساب می‌آید که به نوعی با حمایت دولت خودکفا شده‌ایم و با امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده درآمد کسب کرده و خرج سازمان می‌کنیم.

کد خبر: ۱۷۳٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 10
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ولی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      2 0
      تاکی باید منتظر 30 درصد باشیم چرا اعمال نمی شود سال تمام شد فقط افزایش 450 تومانی چرا تاکی باید مربیان هم ساعت آموزشی مشخصی ندارند هم تمام سال کارکنند عدالت آموزشی کجاست تاپیدا کنیم مامربیان چرا مثل معلمان ساعت وکارمشخصصی نداریم مسئولان محترم سازمان فقط شعار ندهید بسسسسسسسسسسسسسسس است
    • ولی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      2 0
      لطفا پیگیری کنید وجواب بدهید باتشکر
    • مهدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      کارمند رسمی بامدرک فوق لیسانس و ۲۷سال سابقه کاری با ۵۵درصد جانبازی حقوقم به ۸میلیون تومان نمیرسد حقوق این سازمان از رانندگی دراسنپ کمتر است تقاضاداریم سریعا موضوع رامرتفع کنید که موجب نارضایتی کارمندان رسمی و مربیان نشوید حقوق یک کارمند قراردادی با۵سال سابقه برابر شده باحقوق یک کارمند رسمی با۲۷سال سابقه
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      ۷سال است که این موضوع توسط مدیران سازمان رد وبدل شده به میان آمده ولی ذریغ ازهیچگونه اقدامی فقط کارمندان ومربیان رسمی این سازمان که از۷صبح تا۴بعد ازظهر مشغول تدریس وهمه گلوهایشان آسیب دیده بخاطر ماهی ۶میلیون تومان کجای دنیا حقوق یک مهندس بامدرک دکترا ۶میلیون تومان است چراکسی رسیدگی نمیکند ریاست محترم سازمان شما گفتید ۳۰درصد افزای ولی الان مهرماه است کجاست اجرا؟!
    • پیروز دانجه IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      1 1
      زندگی تمام کارمندان خراب شده ومیل به کار ندارند واین سازمان را به چشم غسالخانه میبینند حقوق بسیار پایین وکارنسبتا شدید
    • معینی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      خواهشا بین مربیان وکارمندان رسمی ونیروهای قراردادی تبعیض قائل نشوید الان یک نیروی قراردادی حقوق برابر با یک کارمند رسمی ومربی زحمتکش میباشد
    • احمد زاهدی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      آیا فقط شعار است ؟ چندین سال هست مدیران مختلفهمینرامیگویند ولی کدام دستور واجرای انقلابی میتواند این سخن را اجرا نماید درود برشرف این ریس سازمان که حرف دل تمام کارمندان رامیزند ماکارمندان رسمی ومربیان حامی ایشان هستیم چراکه حرف و سخن مارا میزند وامیدواریم اجرا نمایند
    • شاهین رستمی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      باسلام واحترام جناب اقای سید حسین حسینی نیا ریاست محترم سازمان اموز فنی وحرفه ای کشور چندین سال حقوقمان ازسایر سازمان ها وارگان های دولتی بسیار پایین تراست ازشمادرخواست داریم حقوق کارمند سازمانی که ریاست آنرا برعهده دارید باحقوق کارمند اداره کار مقایسه نمایدتامتوجه این شکاف نسبتا عمیق شوید ازشما ریاست آن سازمان که بفکر معیشت وزندگی کارمندان هستیم بسیار سپاسگذاریم وامیدواریم پستتان بالاتر رود که چرا یک نیروی انقلابی ودلسوز هستید
    • ولی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      2 0
      ازریس سازمان فقط خواهش اجرا داریم نه شعار
    • بهروز IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 0
      چندماه ازاین خبرگذشت واکنون اواخرآبان است خواهشمندیم ازریاست سازمان سوال کنید ۳۰درصد چه شد