۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
حرکت صعودی آهسته کاردانو در بازار| آیا افزایش قیمت ADA ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

حرکت صعودی آهسته کاردانو در بازار| آیا افزایش قیمت ADA ادامه خواهد داشت؟

قیمت رمزارز کاردانو طی چند روز گذشته روند صعودی آهسته ای را تجربه کرده و سرمایه گذاران اکنون منتظر اجرایی  شدن هارد فورک «واسیل» هستند.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز کاردانو طی چند روز گذشته روند صعودی آهسته ای را تجربه کرده و سرمایه گذاران اکنون منتظر اجرایی شدن هارد فورک «واسیل» هستند. توکن ADA رز سه شنبه به سطح قیمت ۰.۵۱۰۳ دلار رسید که بالاترین سطح قیمت از ۱۸ آگوست به این سو محسوب می شود. قیمت ADA همچنین نسبت به پایین ترین سطح خود در آگوست سال جاری بیش از ۱۷ درصد جهش داشته است.

افزایش قیمت ADA اخیراً با تغییر تمرکز روی هارد فورک و ارتقاء واسیل در یک روند صعودی قرار داشته است. توسعه دهندگان کاردانو در بیانیه اخیر خود اعلام کردند که هارد فورک واسیل قرار است در روز ۲۲ سپتامبر عملیاتی شود. این رویداد یک هفته پس از ادغام شبکه اتریوم رخ خواهد داد.

پیش بینی قیمت کاردانو

حرکت صعودی آهسته کاردانو در بازار| آیا افزایش قیمت ADA ادامه خواهد داشت؟

نمودار چهار ساعته قیمت نشان می دهد که قیمت ADA اخیراً یک الگوی بسیار صعودی شکل داده است. این ارز توانسته است بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه قیمت خود حرکت کند.

قیمت ADA از روز ۴ سپتامبر افزایش یافته و از سطح مقاومت مهم ۰.۴۸۲۳ دلار خود عبور کرد. سپس الگوی شکست و آزمون مجدد مقاومت را تشکیل داد که یک علامت صعودی برای روند قیمت این ارز محسوب می شود. همچنین یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل شده که این هم علامت خوبی است.

بنابراین، کاردانو احتمالاً در ماه سپتامبر به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد و خریداران سطح مقاومت کلیدی بعدی را روی ۰.۵۵ دلار هدف قرار می دهند. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۴۸ دلار، نمای صعودی تحلیل را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha