۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
چرا از سیستم گرمایش تابشی گرماتاب مهرتاب استفاده کنیم؟

چرا از سیستم گرمایش تابشی گرماتاب مهرتاب استفاده کنیم؟

گرماتاب مهرتاب یک سیستم گرمایشی است که بر اساس انتقال حرارت تابشی کار می کند.

به گزارش بازار، گرماتاب مهرتاب یک سیستم گرمایشی است که بر اساس انتقال حرارت تابشی کار می کند. ساختار سیستم های تابشی از طبیعت و خورشید الهام گرفته شده و از طریق انتقال حرارت تابشی گرما را به اجسام منتقل می کند. در طبیعت امواج تابشی تولید شده توسط خورشید مسافت زیادی را تا زمین طی می کنند و پس از برخورد با زمین به گرما تبدیل می شوند. نکته مهم در انتقال حرارت تابشی این است که این امواج جذب هوا نمی شوند و تنها پس از برخورد با اجسام انرژی خود را آزاد می کنند. بنابراین اتلاف حرارتی در سیستم های گرمایش تابشی گرماتاب بسیار کم بوده و با مصرف انرژی پایین، گرمایش بهینه و یکنواختی را فراهم می کنند.

همچنین تامین گرمایش اماکن بزرگ و روباز همواره یکی از دغدغه های مدیران بوده است. پیشرفت تکنولوژی و معرفی سیستم گرمایش تابشی عاملی برای حل قابل توجه این مشکل شده است.

سیستم گرمایش تابشی یکی از بهترین گزینه ها برای گرمایش کارخانجات و سوله ها، فضاهای بیرونی، سالن های ورزشی، مرغداری ها، بیمارستان ها و به طور کلی مکان هایی با رفت و آمد زیاد است.

اگر تا به حال به استفاده از سیستم گرمایش تابشی فکر نکرده اید در ادامه به بررسی مزایای استفاده از گرماتاب می پردازیم تا بیشتر با مزایای این سیستم گرمایشی بیشتر آشنا شوید.

چرا باید از سیستم گرمایش تابشی استفاده کنیم؟

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم های گرمایش تابشی مهرتاب کیفیت بالای انتقال حرارت تابشی است و همچنین منجر به کاهش هزینه ها و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز تا ۶۰ درصد و مصرف برق تا ۹۰ درصد شده است. از دیگر مزایای استفاده از گرماتاب ها می توان به عدم نیاز به موتورخانه، تاسیسات لوله کشی، شیرآلات کنترل و اشغال فضای کار مفید نام برد. نکته مهم دیگر این است که با این روش برای انتقال حرارت نیازی به جریان هوا نیست! بنابراین می توان نتیجه گرفت؛ در محیط مرغداری ها و گلخانه ها شاهد انتقال بیماری و آلودگی نخواهید بود.

چرا از سیستم گرمایش تابشی گرماتاب مهرتاب استفاده کنیم؟

تولید گرمای سریع در مدت زمان کوتاه

گرماتاب در مدت زمان کوتاهی باعث گرم شدن اشیا و افراد قرار گرفته در مسیر تابشی خود می‌شوند. با استفاده از سیستم گرمایش تابشی مهرتاب می‌توانید گرمایش آنی و بسیار سریع را تجربه کنید. با قرار گرفتن در امتداد تابش گرماتاب، گرمای مطبوعی را به صورت آنی احساس خواهید کرد.

موثر بودن گرماتاب در فضاهای بزرگ

در بیشتر ساختمان‌های بزرگ، تنها یک قسمت از ساختمان نیاز به گرم شدن دارد. با استفاده از گرماتاب می‌توانید منطقه‌ی مورد نظر را مشخص کرده، و تنها آن قسمت از ساختمان را گرم کنید. به علت گرمایش سریعی که گرماتاب تولید می‌کند، می‌توانید هر زمان که احتیاج به گرما داشتید، گرماتاب را روشن کنید.

برخلاف گرماتاب، سیستم های گرمایشی دیگر تمام فضای محیط را گرم می‌کنند و این امر باعث اتلاف گرما و افزایش مصرف انرژی می‌شود. افزایش مصرف انرژی نیز افزایش هزینه‌های گرمایشی را در پی خواهد داشت. به این ترتیب با استفاده از گرماتاب تابشی مصرف انرژی کاهش می‌یابد.

چرا از سیستم گرمایش تابشی گرماتاب مهرتاب استفاده کنیم؟

مزایای سیستم گرمایش تابشی

امکان گرمایش یک منطقه خاص

متمرکز کردن حرارت بر روی سطح زمین (کف سالن و محل کار پرسنل)

بی نیازی از دمنده برای چرخش و جابجایی هوا

کاهش شیب تغییرات دما از سقف تا کف زمین

عدم ایجاد گرد و غبار در زمان گرمایش

گرمایش محیط های سر باز و ورود هوای تازه به منطقه گرمایشی

عدم نیاز به موتورخانه

عدم نیاز به تاسیسات مانند بویلر ها، مشعل، لوله کشی، سیالات واسط (آب، روغن و بخار)، گرم کننده‌ها، یونیت هیترها، پمپ های سیرکولاسیون، شیرآلات کنترل، کانال عبور لولهها، تابلوهای برق و غیره

اینرسی حرارتی کمتر در کل سیستم

امکان گرمایش یا منطقه خاص به دماهای مختلف

حداقل سرویس سالیانه

کاهش مصرف انرژی

بازگشت سرمایه در کمتر از یک سال

قرار گرفتن در بازه مشتریان کم مصرف سوخت و استفاده از سیاست های تشویقی دولت

عدم اشغال فضای مفید کاری

ایجاد دمای مورد نظر در کمترین زمان

امکان گرم کردن فضاهایی با ارتفاع بلند و دهانه باز با کمترین هزینه

راندمان بالای احتراق (بیشتر از ۹۰%) و رعایت مسائل زیست محیطی

استفاده از سیستمهای پایش (مونیتورینگ) و برنامهپذیری بر حسب ساعات کار کارخانه

کاهش آلودگی هوا در اثر چرخش هوا

تامین گرمایش مطلوب با توجه به باز بودن دربها

احساس شادابی بیشتر در اثر تهویه بهتر

خرید و قیمت گرماتاب

مهرتاب تولید کننده انواع سیستم‌های گرمایشی تابشی با تجربه چندین ساله در خدمت مشتریان گرامی خود می‌باشد. جهت مشاوره رایگان، استعلام قیمت گرماتاب می توانید با متخصصین ما با شماره های ۰۲۱۲۲۸۲۵۶۶۵ و ۰۱۷۳۳۲۶۲۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha