۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
افزایش چشمگیر قیمت اتریوم کلاسیک با آغاز روند ادغام شبکه اتریوم
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش چشمگیر قیمت اتریوم کلاسیک با آغاز روند ادغام شبکه اتریوم

با ادامه تمرکز سرمایه گذاران بر روی ادغام شبکه اتریوم، قیمت توکن ETC به بالاترین سطح از ۱۸ آگوست افزایش یافته و به نظر می رسد روند فعلی ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، با ادامه تمرکز سرمایه گذاران بر روی ادغام شبکه اتریوم، قیمت توکن ETC به بالاترین سطح از ۱۸ آگوست افزایش یافت. قیمت اتریوم کلاسیک روز سه شنبه به ۴۱.۸۰ دلار رسید که بالاترین قیمت از ۱۸ آگوست سال جاری محسوب می شود.

قیمت این رمزارز این ماه بیش از ۳۵ درصد از پایین ترین سطح خود جهش کرده است.

اتریوم کلاسیک به عنوان یکی از مهمترین ذینفعان انتقال اتریوم از یک پلتفرم اثبات کار به یک پلتفرم اثبات سهام محسوب می شود. قیمت توکن ETC بیش از ۲۲۵ درصد از پایین ترین سطح در ماه ژوئیه جهش کرده و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل کرده است. این عملکرد، ارزش کل بازار اتریوم کلاسیک را به بیش از ۵.۴۸ میلیارد دلار رسانده است.

با ادامه روند ادغام شبکه اتریوم طی این هفته، قیمت اتریوم کلاسیک نیز در حال افزایش است. این روند در دو مرحله انجام می شود که از امروز در تاریخ ۶ سپتامبر آغاز شده و پس از آن، فرآیند انتقال اصلی در ۱۵ سپتامبر عملیاتی خواهد شد.

پیش بینی قیمت ETC

افزایش چشمگیر قیمت اتریوم کلاسیک با آغاز روند ادغام شبکه اتریوم

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت اتریوم کلاسیک در ماه آگوست یک حمایت قوی روی ۳۰.۶۱ دلار پیدا کرد. نمودار قیمت سپس یک الگوی سر و شانه معکوس کوچک تشکیل داد.

در تحلیل تحرک قیمت، این الگو معمولاً یک علامت صعودی است. قیمت ETC همچنین اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه و سطح مقاومت مهم در ۳۸.۳۵ دلار حرکت کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان در حال افزایش است.

بنابراین، قیمت ETC احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهد داد و گاوها نقطه مقاومت کلیدی بعدی را روی ۵۰ دلار هدف قرار می دهند. سقوط به زیر سطح حمایت ۳۶ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha