۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شاهرود برگزار شد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شاهرود برگزار شد

سمنان- رحمانیان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: کلینیک سیار مشاوره کسب و کار و رفع موانع تولید برای دومین بار در شهرک صنعتی شاهرود اجرای برنامه کرد.

مهدی رحمانیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دومین کلینیک کسب و کار در شهرک صنعتی شاهرود برگزار شد، ابراز کرد: این کلینیک سیار متشکل از کارشناسان در حوزه های مختلف است که گرد هم می آیند و به شهرک های صنعتی یا واحد های تولیدی مراجعه و برای رفع موانع تولیدشان راهکار ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه این کلینیک در واقع رسالت عارضه یابی در زمینه موانع تولید و ارائه راهکار برای رفع آنها را بر عهده دارد و از کارشناسان خبره نیز در آن بهره گیری می شود، افزود: این کلینیک به صورت میانی به بررسی مسائل مرتبط با تولید می پردازد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه حضور کیلینک سیار مشاوره در شاهرود، برای دومین بار بود، گفت: این کلینیک مشاوره برکات خوبی را هم برای تولیدکنندگان داشته است.

رحمانیان با بیان اینکه مشاوره حقوقی، فنی، برنامه ریزی، عارضه یابی، توسعه نظام مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، تامین مواد اولیه، ارتقای تولیدات برای صادرات، آماده سازی بنگاه های خرد اقتصادی برای ورود به بازار های کلان تر تولیدی و اقتصادی و ... در زمره اقدامات کلینیک است، تاکید داشت: رفع موانع تولید و مانع زدایی، محور اصلی این فعالیت ها است.

وی با بیان اینکه این کلینیک می کوشد تا فضای کسب و کارها را نیز بهبود ببخشد، گفت: ۳۰ مشاور مجرب و همچنین متخصص در این کلینیک حضور داشته و در سراسر شهرستان شاهرود خدمات مشاور می دهند تا بتوانیم تا حد زیادی شرایط تولید را در این استان تسهیل کنیم.

معاون شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه این کلینیک در شهرک صنعتی شاهرود با بازدید از ریخته‌گری دقیق پارس آغاز و سپس به واحد تولیدی کامجد، تولیدکننده محصولات فرآوری کنجد منتهی شد، ابراز کرد: رنگین پروفیل کویر، ماشین‌سازی رادکان، واحد صنعتی رزازان‌ و واحد صنعتی حلوائی دیگر واحدهایی بودند که کلینیک در آنها برنامه مشاوره اجرا کرد.

به گزارش بازار، کلینیک مشاوره در سراسر استان سمنان ۶۵ کارشناس عضو دارد.

کد خبر: ۱۷۳٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha