۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴
رقابت ۷ هزار گلستانی برای حرفه مهندسی
در گفتگو با بازار بیان شد؛

رقابت ۷ هزار گلستانی برای حرفه مهندسی

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: آزمون کتبی ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان، تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی و صلاحیت با هفت هزار نفر در سه روز پایانی هفته برگزار می شود.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفت هزار و ۱۷۱ متقاضی واجد شرایط برای آزمون ورود به حرفه مهندسان گلستان ثبت نام کرده که در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته برگزار می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان افزود: در تیرماه سال جاری آزمون تشریحی ورود به حرفه مهندسان رشته معماری ( طراحی) با حضور ۶۳۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی گفت: در آزمون تستی روزهای آینده،شش هزار و ۵۳۷ نفر ثبت نام کرده که از این پنج هزار و ۵۴ نفر مرد و هزار و ۴۸۳ نفر زن هستند.

ملک بیان کرد: داوطلبان ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسیات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه و نگهبان، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی ( طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی ( طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک باهم رقابت می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: آزمون کاردان های فنی در شش رشته معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری در پایه سه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های یک، دو و سه و صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ در هفت رشته مهندسی برگزار می شود.

وی افزود: آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان در دو شهر گرگان و گنبدکاووس و در سه حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، آموزشکده فنی و حرفه ای دختران مائده - گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس برگزار می شود.

ملک گفت: نتایج این آزمون در آبان ماه اعلام و قبول شدگان پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا را اخذ می کنند.

کد خبر: ۱۷۳٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha