۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
نگرانی شدید از ریزش سنگ نما و بالا رفتن آمار استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

نگرانی شدید از ریزش سنگ نما و بالا رفتن آمار استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

تیم عملیاتی جهان راپل در سراسر کرج و تهران حضور دارد، تا در زمان کوتاهی در محل حضور پیدا کند و عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام دهد.

مرکز جهان راپل

بهترین راه برای مقابله با ریزش و لغزش سنگ نمای ساختمانی

بازار; گروه صنعت: به گفته کارشناسان ساختمان، عدم پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و نقص یا سهل انگاری از طرف طراح یا پیمانکار باعث به وجود آمد حوادث مختلف شده است.

تخریب سنگ نما و ریزش سنگ نمای ساختمان یک فرایند طبیعی است که ممکن است گاهی با وجود دقت در طراحی و انتخاب مواد اجتناب ناپذیر باشد.

اما قوانین فعلی پیمانکاران، طراحان ساختمان و نیز مالکان ساختمان ها را موظف به ایمن سازی نماها با روش های مختلف کرده است.

عدم نگهداری دوره ای ساختمان یکی از عوامل ایجاد اعوجاج و عیوب ساختمان مانند ریزش سنگ نما است. معمولاً این مسئولیت تا ۱۰ سال بعد از ساخت بر عهده پیمانکار یا مجری است. بعد از سپری شدن ۱۰ سال مسئولیت بر عهده مالک یا استفاده کننده است نه پیمانکار یا مجری.

تاکنون بر اثر ریزش سنگ نما در نقاط مختلف کشور مانند کرج و تهران، بسیاری از مردم عادی دچار خسارت جانی و یا مالی شده اند.

عیب‌های ساختمانی ناشی از عوامل اقلیمی و عوامل طبیعی محیطی و نیز مشکلات فنی است که منجر به تغییر شکل و نقص در ساختمان‌ها می‌شود.

شناخت علل و عیب ناشی از آن راهی است برای پیشگیری از بروز خسارت و حوادث و در صورت امکان تلاش برای درمان آن.

مطالعات و آزمایشات صورت گرفته در این حوزه می گوید، قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما ارزان است و ساده ترین ترین راه برای جلوگیری از ریزش است.

پیچ و رولپلاک امکان انطباق و همزیستی سنگ نما را با محیط اطراف به وجود می آورد. علاوه بر این پیچ و رولپلاک به طور موثر ویژگی های عملکردی نماهای سنگی را افزایش می دهد. در نتیجه مقاومت سنگ نما در برابر مشکلات و نقص ها را افزایش و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

نگرانی شدید از ریزش سنگ نما و بالا رفتن آمار استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ

دلایل استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ در تهران و کرج ؟

مطالعات نشان می دهد نمای ساختمان ها نیز مانند هر چیز دیگر بر روی زمین در معرض مراحل رشد و حیات هستند، از آغاز تا صعود، سپس زوال. بنابراین عناصر محیطی می توانند بر نمای ساختمان ها تأثیر منفی بگذارند مانند، تابش خورشیدی، باران، آلودگی هوا، موجودات زنده و رطوبت.

به عنوان مثال، تأثیر اشعه ماوراء بنفش برای همه شناخته شده است، فرآیندهای گرمایش و سرمایش باعث انبساط و انقباض نمای سنگی ساختمان شده و در نتیجه در صورت عدم پیچ و رولپلاک سنگ نما، شاهد ریزش آنها خواهیم بود.

پیچ و رولپلاک سنگ نما قادر است در انبساط حرارتی، انقباض، انتقال، شوک و نیز در برابر لغزش از نمای شما محافظت کند.

علل خرابی و ریزش سنگ نماهای ساختمان به دلایل فنی، طراحی، ساخت و اجرا و عوامل محیطی متفاوت است. در اینجا به طور خلاصه به دلایل کلی ناشی از این علل و روش های مقاوم سازی آنها می پردازیم:

  • عدم رعایت احتیاطات فنی و رعایت نکردن استانداردهای مهندسی در هنگام نصب سنگ نما
  • بی توجهی در طراحی مخلوط بتن و آزمایش ماسه، شن، آب و افزودنی های شیمیایی.
  • بی توجهی به استانداردها و ضوابط مربوط به نماهای سنگی
  • عدم تعهد به آیین نامه و آشنایی با مشخصات، مصالح و نقشه های اجرایی
  • عدم توجه به کنترل کیفی در حین اجرا

نگرانی شدید از ریزش سنگ نما و بالا رفتن آمار استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

بهترین مرکز

پیچ و رولپلاک سنگ در کرج و تهران

پیچ و رولپلاک سنگ نما ایده آل ترین راه حل برای جلوگیری از وقوع حوادث مالی و جانی است. برای اجرای پیچ و رولپلاک می توانید به یک شرکت معتبر مانند جهان راپل مراجعه کنید.

جهان راپل از شرکت های باتجربه و فعال در زمینه مقاوم سازی نما، آب بندی نما و عایق نما است که خدمات خود را در تهران و کرج متمرکز کرده است.

مالکان نیازمند به آب بندی نما و پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانند به این شرکت مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند.

راپل سیستمی است که این شرکت برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما از آن استفاده می کند. در واقع این سیستم کمک می کند تا هزینه های شما به حداقل خود کاهش پیدا کند.

تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای جهان راپل با کمک طناب و بدون نیاز به داربست از ساختمان شما آویزان شده و مقاوم سازی نما را شروع و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به اتمام می رسانند.

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ در کرج و تهران به شرطی ارزان خواهد بود که از تیم حرفه ای جهان راپل کمک بگیرید. این شرکت با روش های نوین خود سعی می کند این کار را به شکل استاندارد برای شما انجام دهد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما از یک سو به نفع صاحبان املاک و از سوی دیگر به نفع دولت و مردم خواهد بود. زیرا با این سیستم مالک ساختمان نیازی ندارد تا مدت طولانی نما را تغییر دهد، بنابراین در هزینه صرفه جویی می کند.

علاوه بر این امنیت جانی و مالی رهگذران و همسایگان نیز به نوعی با اجرای پیچ و رولپلاک نما تامین می شود.

نگرانی شدید از ریزش سنگ نما و بالا رفتن آمار استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما

بهترین مرکز

خدمات تعمیر و نگهداری نمای ساختمان

در طول سال ها، اثرات هوا و محیط زیست می تواند بر نمای ساختمان های ما تأثیر بگذارد. اگر این موضوع کنترل نشود، تأثیر مضری بر یکپارچگی سازه خواهد داشت و نه تنها باعث ایجاد مشکلات ایمنی می شود، بلکه باعث کاهش طول عمر و زیبایی شناسی می شود.

ما طیف گسترده ای از خدمات نگهداری و تعمیر ساختمان از جمله پیچ و رولپلاک سنگ نما را ارائه می دهیم که شامل کار در ارتفاع، دسترسی برقی و تکنیک های دسترسی با طناب (راپل) می شود.

این رویکرد نوآورانه به تیم های ما اجازه می دهد تا به سرعت کارهای اصلاحی ساختمان ها و سازه ها را به شیوه ای ایمن، مقرون به صرفه و بسیار کارآمد انجام دهند.

سیستم های دسترسی که ما استفاده می کنیم بسیار انعطاف پذیر هستند و امکان دسترسی نامحدود به هر نوع، شکل و سبک ساختمان را فراهم می کنند.

تیم های عملیاتی جهان راپل در سراسر کرج و تهران مستقر هستند و به ما این امکان را می دهند که در زمان کوتاهی در محل حضور پیدا کنیم، تا پیچ و رولپلاک سنگ نما و کارهای ایمن سازی مورد نیاز را سریع انجام دهیم.

با ما تماس بگیرید تا در مورد راه حل های جدید برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. با انجام یک کار ساده می توانید از بروز مشکلات جانی و مالی جلوگیری کنید، این بهترین فرصت برای اجرای پیچ و رولپلاک است پس در انتخاب آن شک نکنید.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha