۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
نرخ های مصوب حمل و نقل زائران اردبیل اعلام شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نرخ های مصوب حمل و نقل زائران اردبیل اعلام شد

اردبیل- شیرین زاده، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: نرخ های مصوب جابجایی زائران اربعین از اردبیل تا مهران مصوب و اعلام شد.

رضا شیرین زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: برای اتوبوس های با ۲۵ سرنشین نرخ مصوب کرایه اردبیل – مهران ۵۲۳ هزار تومان، اتوبوس های ۳۲ نفره ۴۴۱ هزار تومان و ۴۴ نفره نیز نرخ مصوب ۳۵۷ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از اول ماه محرم تاکنون بیش از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران اربعین را به سمت مرزهای مهران انجام داده اند، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم تا اربعین این تعداد اتوبوس به ۱۵۰ دستگاه افزایش یافته و سرویس دهی روزانه ای را بین ترمینال اردبیل تا مرز مهران شاهد باشیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی سرویس های روزانه پیش بینی می کنیم جابجایی زائران اربعین به راحتی انجام شده و از طریق بلیط فروشی اینترنتی نیز مانع از نارضایتی زائران و مسافران مرزهای زمینی باشیم.

شیرین زاده از آغاز نظارت و بازرسی ویژه از ترمینال ها و مراکز عرضه بلیط خبر داد و بیان کرد: اولویت ما انتقال زائران از اردبیل به مهران و بالعکس است و در صورت نیاز ضروری بخشی از اتوبوس ها در مسیر تهران به مهران نیز فعالیت خواهند کرد.

وی از هموطنان خواست تا در این ایام از درخواست سفر به مشهد و سایر شهرها خودداری کرده و اجازه دهند تا ناوگان حمل و نقل برون شهری اردبیل در جابجایی زائران فعالیت مستمر و روزانه ای را داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: با نصب بنر نرخ مصوب جابجایی زائران از اردبیل به سمت مهران اعلام شده و هیچ شرکت مسافری حق اضافه دریافت از زائران را ندارد که در صورت شکایت از طریق سامانه ۱۴۱ رسیدگی خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha