۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
۲ ناحیه صنعتی در مرکز استان خراسان شمالی احداث می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

۲ ناحیه صنعتی در مرکز استان خراسان شمالی احداث می‌شود

بجنورد- نوایی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه در مرکز استان با کمبود زمین روبه رو هستیم، احداث دو ناحیه صنعتی را در دستور کار قرارداده ایم.

محمدعلی نوایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در مرکز استان با کمبود زمین مواجه هستیم، اظهار کرد: برای پاسخگویی به تقاضای سرمایه گذاران قرار شد دو ناحیه صنعتی جدید در تخته ارکان شهرستان بجنورد ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: برای هر یک از دو ناحیه صنعتی در تخته ارکان شهرستان بجنورد، ۳۰ هکتار زمین اختصاص یافته است.

نوایی گفت: در یک ناحیه صنعتی جدید که در تخته ارکان ایجاد می شود، واحدهای دانش بنیان جدید رده سه کم آب بر مستقر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث یک شهرک صنعتی دیگر در شهرستان بجنورد برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید سرمایه گذاری ضروری است که جانمایی زمین بابت اجرای این برنامه را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به دیگر شهرک های صنعتی در سایر شهرستان های خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برخی از این شهرک ها با کمبود زمین مواجه هستند که برنامه توسعه این شهرک ها و الحاق زمین های بیشتر به آنها را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای پاسخگویی به تقاضای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان خراسان شمالی نسبت به فسخ قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی استان اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر قراردادهای قبل از سال ۹۷ که راکد باقی مانده اند را فسخ و زمین های آزاد شده را به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهیم کرد ضمن اینکه در حال حاضر فسخ ۳۵ قرارداد راکد روی میز قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha