۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
۱۰ واحد نانوایی به شهرک‌های جدید در زنجان منتقل می‌شوند
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان;

۱۰ واحد نانوایی به شهرک‌های جدید در زنجان منتقل می‌شوند

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: ۱۰ واحد از نانوایی‌ها بر اساس جمعیت هر منطقه به شهرک‌های جدید التاسیس در سطح شهر زنجان انتقال داده می‌شوند.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای نانوایی در بافت مرکزی و پر تردد سطح شهر زنجان قرار دارد، گفت: با توجه به ایجاد شهرک‌های جدید التاسیس، قصد داریم به کمک دستگاه‌های ذی ربط واحدهای نانوایی که در بافت مرکزی و در کنار هم قرار دارند به مروز زمان به شهرک‌های جدید التاسیس و اقماری انتقال دهیم.

وی ابراز داشت: سرانه مصرف استان زنجان برای هر فرد ۱۱ کیلوگرم می‌باشد که البته ۳ تا ۴ کیلوگرم میزان گفته شده مازاد مصرف محسوب می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، با اشاره به اینکه امکان صدور مجوز نانوایی‌ها جدید در زنجان از سوی سازمان صمت و اتحادیه نانوایان وجود ندارد، گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، در تقسیمات صورت گرفته به نیازسنجی‌ها توجه نشده و در حال حاضر در یک محله شهر زنجان چند واحد نانوایی را شاهدیم.

زمانی با اشاره به جلسات کارگروه آرد و نان استان و شهرستان‌ها و مصوبات مربوطه تصریح کرد: بر این اساس مقرر شده است که واحدهای نانوایی از بافت مرکزی و پر تردد که تعداد واحدها نیز بالاست برای تامین نیاز خانوارها به شهرک‌های اقماری و جدیدالتاسیس منتقل شوند، تاکید می‌کنیم به هیچ عنوان مجوز جدید واحد نانوایی صادر نمی‌شود بلکه بحث انتقال واحدهای نانوایی بر اساس جمعیت هر منطقه واحد نانوایی منتقل می‌شود.

وی تاکید کرد: ۱۰ واحد از نانوایی ها بر اساس جمعیت هر منطقه به شهرک های جدید التاسیس در سطح شهر زنجان انتقال داده می شوند.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha