۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
۳۰ درصد تسهیلات را بدون ضامن پرداخت کردیم| حرکت به سمت بانکداری دیجیتال
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۰ درصد تسهیلات را بدون ضامن پرداخت کردیم| حرکت به سمت بانکداری دیجیتال

اردبیل - مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر بیش از ۳۰ درصد تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل بدون ضامن پرداخت شده است.

عقیل وکیلی در گفتگو با بازار، اظهار کرد: در سال های اخیر و با اعتقاد راسخ مردم به عقود قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک پیشرو در جذب منابع و پرداخت تسهیلات به شکل شایسته عمل کرده است.

وی با اشاره به رشد منابع این بانک تا دو برابر خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران ریالی منابه دولتی ندارد و از منابع مردم سعی دارد در حوزه های مختلف از تسهیلات ازدواج گرفته تا اشتغال و تامین نیازمندی نهادهای حمایتی و حوزه های مختلف را انجام دهد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل این بانک را مشتری مدار و مصمم در جلب رضایت مردم توصیف کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کرده و از کاغذبازی و بروکراسی اداری فاصله گرفته و در تمام حوزه ها تلاش کرده تا خدمات غیرحضوری و الکترونیکی را انجام دهد.

وکیلی بیان کرد: در سطح کشور تا سقف ۴۰ درصد تسهیلات متقاضیان حقیقی و حقوقی بدون ضامن پرداخت شده و در استان اردبیل پرداختی تسهیلات بدون ضامن تا ۳۰ درصد و سقف ۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: جریمه دیرکرد تسهیلات پرداختی این بانک به شکل عام المنفعه صرف طرح های متعدد شده که در ایام کرونا ۸۰۰ میلیارد تومان منابع از این محل در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل با بیان اینکه در یک سال اخیر در استان اردبیل برای ۳۲۰ متقاضی تسهیلانت اشتغالزایی به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۶۳۳ فقره وام ازدواج به مبلغ یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است، تصریح کرد: رشد منابع و مصارف بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان رشد صعودی داشته و در کنار جهش ۶۲ درصدی جذب منابع به همان میزان در پرداخت تسهیلات نیز رشد داشتیم.

وکیلی از پرداخت ۱۰۰ فقره وام کارآفرینی به شرکت های دانش بنیان در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی خبر داد و بیان کرد: برای اشخاص حقوقی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۷ ساله پرداخت می شود.

وی شفافیت عملکرد مالی بانک و وصولی ۹۰ درصد اقساط را در موعد مقرر از توفیقات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان برشمرد و اظهار کرد: امسال اولین شعبه مجازی بانک را راه اندازی می کنیم و امیدواریم هموطنان از خدمات این شعب به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۷۳٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha