۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
گمرک ۲۴ ساعته در «منطقه ویژه اقتصادی گرمســـــــار» مستقر می‌شود
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

گمرک ۲۴ ساعته در «منطقه ویژه اقتصادی گرمســـــــار» مستقر می‌شود

گرمسار - مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تلاش صورت گرفته، گمرک ۲۴ ساعته در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مستقر تا مسائل مرتبط با واحدهای تولیدی به صورت بهتری پیگیری شود.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد، ابراز کرد: تاکنون بخشی از کارها در راه‌اندازی و استقرار واحدهای صنعتی در این منطفه اقتصادی پیش رفته و بخشی از موارد مغفول مانده است لذا اعتقاد داریم که باید موانع بر سر راه سرمایه گذاران در این منطقه، برطرف شود.

وی از برگزاری نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد و بیان کرد: یکی از مشکلاتی که واحدهای صنعتی در این منطقه دارند، نیاز به ثبت سند تک‌برگی است که در این ارتباط با معاون استاندار سمنان و مدیران منابع طبیعی و ثبت اسناد، جلساتی برگزار و پیگیری‌هایی نیز صورت گرفته است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست های مرتبط با منطقه ویژه اقتصادی مقرر شد تا مسائل و مشکلات اولویت بندی شود تا بتوانیم آنها را در سطح شهرستانی و ملی پیگیری کنیم، تاکید کرد: مسئولان خوشبختانه همراهی خوبی را با منطقه ویژه اقتصادی گرمسار داشته و امیدواریم که موضوع مالکیت اسناد هم به زودی برطرف شود.

مطهری درباره عدم استقرار گمرک به صورت شبانه روزی به مثابه یکی از مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، توضیح داد: استقرار گمرک به صورت ۲۴ ساعته از دیگر موضوعات مطرح شده در زمینه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بود که خوشبختانه با تامین یک مهمانسرا بنا شد تا منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، گمرک را در هم در درون خودش به صورت شبانه روزی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مانع اختصاص سند به واحدهای صنعتی شده، حریم جاده گرمسار- قم است، گفت: باید بخشی از زمین های مرتبط با منطقه ویژه اقتصادی در این ناحیه تلاقیریال کسر می‌شد که منابع طبیعی به دستور معاونت عمرانی استانداری، به اندازه زمین کسر شده، جایگزینی را تحویل مجموعه منطقه ویژه می‌دهد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه سرعت کار برای صدور سند های تک برگی واحد های صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افزایش یابد، بنا شد تا به زودی زمین جایگزین عملیاتی شود و امیدواریم به زودی صاحبان صنایعی که در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پروژه دارند، صاحب سند تک برگی شوند.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha