۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
ضرورت تسریع در اجرای نفلین‌سینیت سراب، مس و خودروسازی آذربایجان‌شرقی
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در اجرای نفلین‌سینیت سراب، مس و خودروسازی آذربایجان‌شرقی

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تمرکز بر پروژه‌های کلان و تاثیرگذار استان برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد و گفت: اجرای نفلین‌سینیت سراب، مس و خودروسازی آذربایجان‌شرقی باید تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمدرضا پورمحمدی امروز در نخستین جلسه مجازی شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۹ اظهار کرد: لازم است برای تحقق شعار جهش تولید در استان پروژه‌های کلان، اثرگذار و مگا پروژه‌هایی که نقش بیشتری در افزایش تولید، سهم اقتصادی و اشتغال استان دارند بیشتر مورد توجه و تمرکز قرار گیرند.

وی افزود: به نظر می‌رسد در آذربایجان‌شرقی صنایعی مثل مس، نفلین سینیت و خودرو اولویت بیشتری برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و ایجاد جهش در تولید داشته باشند.

پورمحمدی در خصوص مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست تمام تغییر کاربری‌ها صرفا به منظور تامین فضای سبز و بازآفرینی شهری با محوریت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر صورت گیرد.

در این جلسه پروژه های پیشنهادی استان برای تحقق شعار جهش تولید طرح و مقرر شد برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود.

عملکرد سال ۹۸ و پروژه های پیشنهادی سال ۹۹ اقتصاد مقاومتی استان نیز از دیگر موارد مطروحه در جلسه امروز بود.

در این جلسه همچنین ۱۲ مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست مورد طرح، بررسی و تصویب قرار گرفت.

کد خبر: ۱۷٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha