۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
تضمین تحقق مزیت اقتصادی برجام برای مردم ایران از سوی غرب ضرورت دارد
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

تضمین تحقق مزیت اقتصادی برجام برای مردم ایران از سوی غرب ضرورت دارد

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: باید نخستین دستاورد برجامی حصول مزیت اقتصادی برای مردم ایران باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار، در خصوص اهمیت دستیابی به متنی قوی تر برای تضمین منافع ملت ایران در برجام، گفت: ابتدا باید مزیت اقتصادی برای مردم ایران حاصل شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع کشورمان باید بتواند به راحتی نفت خود را بفروشد و درآمد حاصل از آن را به کشور بازگرداند.

وی ادامه داد: همچنین حوزه فروش سایر محصولات ایرانی نیز باید تسهیل شود تا شاهد رونق اقتصادی و صادراتی باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به دلیل عدم اطمینان نسبت به آینده توافق هسته ای شاهد بی انگیزگی سرمایه گذاران هستیم، افزود: در واقع کشورهای حاضر در برجام باید تضمین عملی دهند که مانع سرمایه گذاری خارجی در داخل کشورمان نمی شوند و اقدام به تهدید و تحریم کشورها نمی کنند.

جوکار تصریح کرد: در این میان باید یادآور شد تاکنون شاهد اقدامات سیاسی نسبت به فعالیت هسته ای کشورمان بوده ایم؛ به عبارتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر اساس داده های غلط منافقین و رژیم صیهونیستی اقدامات ضدایرانی انجام داده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین نباید این نهاد به محیط سیاسی برای فشار برخی قدرت ها علیه کشورمان تبدیل شود و بر این اساس موضوعات پادمانی باید به کلی برچیده شود.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha