۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
صدور مجور موردی برای ترخیص خودروهای تیبا

صدور مجور موردی برای ترخیص خودروهای تیبا

سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با توجه به توقف خط تولید تیبا و تیبا ۲، مجوز موردی با پیوست فنی برای این خودروها صادر می‌شود.

به گزارش بازار، مصطفی آجرلو سخنگوی سازمان ملی استاندارد با انتشار مطلبی در فضای مجازی با تاکید بر استاندارد خودرو نوشت: خط تولید تیبا و تیبا ۲ همچنان متوقف است.

وی افزود: بنابراین صرفاً برای انجام تعهدات قبلی با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت نام کنندگان تا پایان تعهدات قبلی مجوز موردی با پیوست فنی برای این خودروها صادر می‌شود.

گفتنی است؛ برابر ابلاغیه پنجم خردادماه ۱۴۰۱ دو خودروی سمند، تیبا و تیبا ۲ از لیست تأیید استاندارد حذف شدند و به همین علت، شماره گذاری آن‌ها متوقف شد.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با اعلام این خبر درباره توقف خط تولید این خودروها گفته بود: کیفیت یکی از پنج هدفی است که ما در همه محصولات باید به آن توجه کنیم و طبیعتاً این موضوع به واسطه کارکرد و ایمنی در خودرو از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد برای خودروهای خارج شده از خط تولید که به مشتریان پیش فروش شده بود، تصمیماتی در جهت رضایت مشتریان ارائه کرده که براساس آن ضمن توافق با وزارت صمت، خودروسازها با پیوست فنی و نظارت وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد به تعهداتشان عمل کنند تا جای نگرانی برای دارندگان خودروهای خارج از خط تولید نباشد.

کد خبر: ۱۷۲٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha