۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی ۱۱۷ درصد افزایش یافت
نماینده شرکت بازرگانی دولتی در کردستان:

میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی ۱۱۷ درصد افزایش یافت

سنندج – صالحی؛ نماینده شرکت بازرگانی دولتی ایران در کردستان گفت: میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

جمال صالحی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه امسال وضعیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی مناسب بود و به همین دلیل ما شاهد رشد میزان خرید هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آمار جمع بندی شده تا امروز میزان خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان کردستانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۱۷ درصد افزایش داشته است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان با اشاره به میزان خرید ۲۷۷ هزار تن گندم در سال گذشته، بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم به ارزش بیش از ۶۹ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال از کشاورزان کردستانی خریداری شده است.

وی با اشاره به وضعیت ارسال چک لیست گندم خریداری شده به بانک عامل، اظهار کرد: تا این لحظه چک لیست ۶۰۰ هزار تن از گندم خریداری شده در استان به بانک عامل ارسال شده است.

صالحی با اشاره به آهنگ خرید روزانه یک هزار و ۵۷۷ تنی گندم در استان، اعلام کرد: خرید گندم در تمامی مراکز استان کردستان همچنان ادامه دارد و انتظار می رود که بار دیگر شاهد افزایش میزان خرید باشیم

وی با اشاره به روند پرداخت وجه گندم خریداری شده به کشاورزان کردستانی، گفت: بعد از وقفه ای چند روزه و در راستای پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان استان، روند پرداخت وجه به کشاورزان از سر گرفته شده است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان افزود: انتظار می رود که بر اساس اعلام مسئولان کشوری در کوتاهترین زمان ممکن تمامی وجه گندم خریداری شده به کشاورزان استان کردستان پرداخت شود.

کد خبر: ۱۷۲٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha