۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی چقدر است ؟

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی چقدر است ؟

با داشتن یک طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا اداره مناسب و حرفه ای شما می توانید از تمامی فضاهای منزل خود بهترین استفاده را نمایید.

به گزارش بازار، هزینه طراحی دکوراسیون داخلی به عواملی همچون متراژ ، سبک ، درصد مدیریت پیمان و ... بستگی دارد و برای آگاهی کامل و دقیق از هزینه طراحی دکوراسیون داخلی باید با متخصصین آن مشورت کرد . طراحی دکوراسیون داخلی به طور کلی به طراحی فضاهای مختلف از قرارگیری فضاها در کنار هم تا قرارگیری عناصر مختلف ، چگونگی فضاها و پوشش آن ها تا چگونگی عناصر و شکل و فرم آن ها گفته می شود . درواقع طراحی داخلی شکل کلی خانه با جزییات آن را شامل می شود .

مزایای طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا اداره کدامند ؟

با داشتن یک طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا اداره مناسب و حرفه ای شما می توانید از تمامی فضاهای منزل خود بهترین استفاده را نمایید . همچنین باعث زیبایی فضای منزل شما نیز شده و در نتیجه روی روحیه ی شما نیز تاثیر می گذارد به طوری که خانه فضایی امن و آرامش بخش برای شما شده و شما می توانید از بودن در آن لذت ببرید .

۱۰ ترفند برای داشتن یک طراحی داخلی منزل شیک و حرفه ای

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی چقدر است ؟

  1. استفاده از رنگ های متناسب در کنار هم

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید به آن توجه نشان داد انتخاب رنگ هایی متناسب با یکدیگر و استفاده از آن ها در کنار هم می باشد . اصولا خانه هایی که دارای دکوراسیونی شیک و حرفه ای می باشند از رنگ ها به صورت تصادفی استفاده نکرده و هر رنگ برای خود دلیل و هدفی دارد . روش ها و الگوهای مطمئن برای انتخاب رنگ و استفاده از آن ها وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به استفاده از رنگ های مکمل در کنار هم ، استفاده از رنگ هایی که جز تنالیته ی یک رنگ محسوب می شوند ، استفاده از رنگ های خنثی به عنوان زمینه و رنگ های شاداب تر به عنوان رنگ جزییات و ... اشاره نمود .

  1. استفاده از متریال هایی مانند سنگ ، شیشه ، فلز و ...

این بدیهی است که بعضی متریال ها نسبت به دیگر متریال ها ظاهری شیک تر داشته و استفاده از آن ها در فضای داخلی منزل می تواند باعث لوکس تر شدن آن بشود . از جمله ی این متریال ها می توان به شیشه ، سنگ ، فلز و ... اشاره نمود . از سنگ می توان برای پوشش کف ، اپن یا جزیره ی آشپزخانه و ... استفاده نمود . شیشه و فلز نیز می توانند به عنوان عناصر دکوراتیو استفاده شوند و یا برای طراحی میز و صندلی مورد استفاده قرار بگیرند . این متریال ها به دلیل ظاهر درخشانی که دارند می توانند باعث ایجاد ظرافت در فضا شده و آن را براق تر و درخشان تر از آنچه که هست نشان دهند .

  1. استفاده از پوشش های خاص برای سطوح

یکی از مواردی که می تواند روی شیک تر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر زیادی بگذارد پوشش سطوح می باشند . درواقع انتخاب یک پوشش مناسب برای هر سطح می تواند انتخابی مهم باشد که هم روی زیبایی و هم راحتی محیط اثر دارد . برای مثال امروزه برای پوشش کف بیشتر از پارکت های چوبی و سنگ ها استفاده می کنند . برای پوشش دیوارها نیز می توان از کاغذ دیواری های طرحدار ، کاغذ دیواری های ساده ، پتینه ، چوب و ... استفاده نمایید . نکته ای که در این میان اهمیت دارد چگونگی استفاده از این موارد می باشد . به همین دلیل حتما باید از متخصصین این کار کمک گرفت .

  1. استفاده از گلدان های بزرگ و ایستاده

امروزه گیاهان سهم خود را در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل به دست آورده اند به طوری که در اغلب سبک ها و طراحی ها می توان آن ها را مشاهده نمود . برای استفاده از گیاهان مهم ترین نکته ای که در طراحی داخلی منزل باید به آن توجه شود انتخاب درست گلدان می باشد . امروزه گلدان های بزرگ و کشیده ای که دارای پایه های باریک می باشند بسیار روی بورس بوده و می توانند ظاهری شیک به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهند .

  1. استفاده از پرده های ساده و بلند
  2. استفاده از المان های عمودی

المان های عمودی مانند پرده می تواند باعث بلندتر و در نتیجه بزرگتر دیده شدن فضای شما بشود . به همین دلیل توصیه می شود که اگر فضای هال و نشیمن شما کوچک می باشد بدون توجه به اندازه ی پنجره از پرده های سرتاسری و بلند استفاده کنید . همچنین بر خلاف گذشته که پرده های زرق و برق دار با تیکه دوزی های فراوان طرفدار داشت امروزه پرده های ساده با رنگ های روشن اصولا محبوبیت بیشتری پیدا کرده است .

  1. استفاده از اکسسوری ها

عناصر تزیینی و دکوراتیو یا همان اکسسوری ها بر خلاف آن که جز جزییات دکوراسیون محسوب می شوند اما می توانند تاثیر زیادی روی شیک و حرفه ای بودن دکوراسیون و یا عدم آن بگذارند . انتخاب یک تابلوی مناسب و هماهنگ با دکوراسیون برای بالای کاناپه در نشیمن ، انتخاب چراغ ها و لوسترهایی متناسب با سبک دکوراسیون برای هال و آشپزخانه ، انتخاب مناسب قاب عکس ها ، شمعدانی ها ، گلدان ها و ... همه و همه می تواند روی طراحی داخلی منزل تاثیر بگذارد و به همین دلیل باید حتما به آن توجه کنید . نکته ای که مهم است این است که بعضی از سبک ها تمایل به استفاده از اکسسوری های زیادی دارند و بعضی از سبک ها نه ، به همین دلیل باید حتما از ویژگی های سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی آگاه باشید .

  1. استفاده از پارچه هایی مانند ابریشم ، مخمل ، چرم و ...

همانطور که راجع به متریال ها و پوشش های سطوح گفتیم راجع به پارچه ها و بافت های مختلف نیز باید بگوییم که بعضی نسبت به بعضی دیگر دارای ظاهری شیک تر و لوکس تر می باشند و به همین دلیل استفاده از آن ها می تواند ظاهر دکوراسیون داخلی منزل شما را شیک تر جلوه دهد . برای مثال مبلمان چرم نسبت به مبلمانی با پارچه های معمولی ظاهری لوکس تر داشته و یا پرده های مخمل نسبت به پرده های توری نیز اینچنین می باشند .

  1. طراحی تیوی وال

تیوی وال همان دیواری می باشد که جلو یا روی آن تلوزیون قرار می گیرد و اگر به صورت حرفه ای طراحی شود می تواند یکی از قسمت های اصلی و شاخص خانه ی شما شود . برای مثال می توان پوشش سطح این دیوار را نسبت به دیگر دیوارها متفاوت انتخاب نمود و یا با نصب شلف ها و قفسه ها روی آن هم فضایی را برای نگهداری سیدی ها و دیسک ها و تجهیزات مربوطه طراحی نمود و هم باعث شاخص شدن فضا شد .

  1. نشان دادن بافت متریال ها

یکی از جمله ترفندهایی که امروزه برای منحصر به فردتر کردن و شیک تر کردن دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود نشان دادن بافت متریال ها در قسمت های مختلف می باشد . برای مثال بافت آجر در دیوار از محبوب ترین این موارد می باشد که در گذشته بیشتر در دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها و رستوران ها استفاده می شد اما امروزه جای خود را در طراحی داخلی منزل نیز پیدا کرده است .

  1. طراحی مینیمال

سبک مینیمال و به طور کلی طراحی داخلی خلوت برای خانه ها امروزه بسیار شیک و لوکس دیده می شود و نشان از سلیقه و هنر بالای صاحب خانه دارد . با استفاده از رنگ های روشن ، استفاده از المان ها و عناصر ضروری ، عدم استفاده از عناصر تزیینی شلوغ و ... همه و همه می تواند کمک کند تا خانه ی شما سبکی مینیمال داشته باشد و شیک و حرفه ای دیده شود .

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی چقدر است ؟

کلام آخر

برای داشتن یک طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل حرفه ای باید حتما از متخصصین و مهندسین این زمینه کمک بگیرید . شرکت دکوراسیون هیرادانا به عنوان یکی از جمله شرکت های برتر در این زمینه این امکان را به شما می دهد که با بودجه ی خود و متناسب با سلیقه و نیازهایتان دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزلی حرفه ای و شیک را دارا شوید . از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ با هیرادانا در تماس باشید تا با هزینه ای مقرون به صرفه و با کمک یک شرکت دکوراسیون حرفه ای مانند هیرادانا طراحی دکوراسیون داخلی لوکسی داشته باشید .

کد خبر: ۱۷۲٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha