۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
 برای واگذاری زمین به چاقوسازان زنجانی جدی هستیم
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

برای واگذاری زمین به چاقوسازان زنجانی جدی هستیم

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: باید برای واگذاری زمین تجاری به چاقوسازان زنجانی برنامه ریزی لازم انجام شود و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در مرکز شهر زنجان به جد مورد تاکید است. 

سید سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار بازار از پیگیری برای تشکیل انجمن چاقوسازان خبر داد و گفت: برای ثبت ۱۶ دی‌ماه به عنوان روز ملی چاقوی زنجان تلاش می کنیم.

وی ابراز داشت: این حرکت گام مثبتی در راستای شناساندن اثر صنعت‌گران چاقوساز در استان و کشور است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: باید برای واگذاری زمین تجاری به چاقوسازان زنجانی برنامه ریزی لازم انجام شود و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در مرکز شهر زنجان به جد مورد تاکید است.

صفوی تاکید کرد: احصای مشکلات صنعتگران چاقوساز، ایجاد زمینه فروش و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی، حمایت از صنعت‌گران با اعطای تسهیلات کم‌بهره و نیز پیگیری موضوع بیمه آن‌ها از اولویت‌های کاری این اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به صنعت‌گران، برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی برای شاغلان فعال در رشته چاقوسازی، حمایت از صنعت‌گران و نیز توسعه بیمه صنعت‌گران و ارائه تسهیلات و وام‌های کم‌بهره به صورت ویژه برای چاقوسازان انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha