۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
رشد ۲۱ درصدی شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

رشد ۲۱ درصدی شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی

ارومیه - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از رشد ۲۱ درصدی شاخص کل بازار بورس منطقه ای آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وحید جوادی از افزایش ۲۱ درصدی شاخص کل در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد و گفت: شاخص کل بازار بورس با ۱۳۶ هزار و ۱۷۰ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۷۸۷ هزار ۱۰۱ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با یک هزار و ۲۱۴ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۰ هزار و ۲۸۶ واحد رسید.

وی ادامه داد: در هفته منتهی به دهم اردیبهشت افزون بر ۱۶ میلیون سهم معامله شد و در هفته‌ای که گذشت ۱۲۱ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۸۹ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش یک هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۳۸۶ میلون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که ۶۵ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: طی هفته گذشته سهام و حق تقدم ۳۵۵ شرکت توسط ۱۲ کارگزار در ۱۶ ایستگاه معاملاتی، معامله شد که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت بانک ملت با هفت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

کد خبر: ۱۷٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha