۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کارخانه ریسندگی و بافندگی علی آباد سالانه ۵۰ هزار تن  نخ پنبه تولید می کند
مدیرعامل شرکت ریسندگی ماهوت شمال:

کارخانه ریسندگی و بافندگی علی آباد سالانه ۵۰ هزار تن نخ پنبه تولید می کند

علی آباد- حمایت کار، مدیر عامل شرکت ریسندگی ماهوت شمال از افتتاح این واحد تولیدی در علی آباد کتول خبر داد و گفت: این کارخانه ریسندگی سالانه ۵۰ هزار تن نخ پنبه تولید می کند.

نسرین حمایت کار در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح یک واحد تولیدی ریسندگی در علی آباد کتول خبر داد و گفت: این کارخانه با اشتغالزایی 250 نفر، سالانه ۵۰ هزار تن نخ پنبه تولید می کند.

مدیر عامل شرکت ریسندگی ماهوت شمال با بیان اینکه این واحد تولیدی روزانه ۱۵ تن نخ صد در صد پنبه تولید می کند، افزود: این کارخانه با سرمایه نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان در راستای تکمیل زنجیره ارزش کشاورزی استان گلستان احداث شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه اولین واحد تولیدی و اقتصادی ریسندگی و بافندگی در شمال کشور به شمار می رود، ادامه داد: برای رسیدن کشور به جایگاه اصلی در صنعت نساجی باید در مسیر توسعه و به روز کردن ماشین آلات گام برداشت.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های مورد نیاز صنعت ریسندگی در شرکت ریسندگی ماهوت شمال مهیا است، افزود: تهیه این محصولات علاوه بر اینکه نیاز داخلی کشور را برآورده می کند به عنوان صادرات هم می توان روی این محصولات حساب ویژه ای باز کرد.

مدیر عامل شرکت ریسندگی ماهوت شمال از پنبه به عنوان یک محصولات استراتژیک با پشتوانه داخلی یاد کرد و افزود: این کارخانه باعث ایجاد انگیزه کشاورزان برای تداوم و افزایش سطح زیر کشت پنبه می شود.

حمایت کار با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مورد نیاز در کارخانه افراد متخصص و آموزش دیده هستند، گفت: بهره برداری از واحد ریسندگی و بافندگی نخ پنبه تاثیر مستقیمی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی و صنایع وابسته خواهد داشت.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha