۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
پویش «مشـــــق احسان» در استان سمنان اجرا می‌شود | توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

پویش «مشـــــق احسان» در استان سمنان اجرا می‌شود | توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان سمنان، از اجرای پویش مشق احسان ویژه توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به برنامه های ستاد اجرایی همزمان با فرا رسیدن ایام منتهی به سال‌تحصیلی جدید، بیان کرد: امسال نیز پویش مشق احسان با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) مشابه سال های گذشته همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اقدام به توزیع لوازم التحریر و بسته های آموزشی در قالب این پویش می‌کند.

حســین(ع) سفیر احســان

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه پویش مشق احسان در سال جاری با شعار «حســین(ع) سفیر احســان» در حال برگزاری است، گفت: همزمان با شروع سال‌تحصیلی پنج هزار بسته آموزشی شامل کیف و لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی در سراسر استان سمنان بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار و خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

احمدی با بیان اینکه گروه های جهادی نیازها، جامعه هدف و روستاهای محروم را شناسایی کرده و در توزیع بسته ها ستاد اجرایی را یاری می کنند، توضیح داد: سعی شده تا حداقل های مورد نیاز تحصیل دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند در اختیارشان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح ۱۵ غرفه در سراسر استان سمنان برپا شد تا کمک‌های مردمی توسط گروه‌های جهادی گرد آوری شود، افزود: گروه‌های جهادی با پول هایی که در این غرفه ها گرد آوری شد، لوازم التحریر و لوازم مورد نیاز خانواده های کمتر برخوردار و محروم استان را تهیه و در قالب این پویش، توزیع می کنند.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha