۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
مشکلات ۱۴۰۰ واحد تولیدی کشور رفع شد| پرداخت حقوق دولتی معادن به شهرستان‌ها
رئیس سازمان بازرسی:

مشکلات ۱۴۰۰ واحد تولیدی کشور رفع شد| پرداخت حقوق دولتی معادن به شهرستان‌ها

یزد- رئیس بازرسی کشور به حمایت دولت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره و از رفع مشکل ۱۴۰۰ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضا طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ذبیح الله خدائیان، عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بافق با اشاره به جایگاه دستگاه قضا در تحقق تولید اشتغال‌زا و توسعه اقتصاد دانش بنیان گفت: در سال جاری اقدامات بسیاری از سوی سازمان بازرسی برای حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

خدائیان در ادامه به نکات مطرح شده پیرامون بحث حقوق دولتی معادن اشاره کرد و افزود: باید پیگیری شود تا حقوق دولتی معادن در شهرستان هزینه شود، از این ضرورت دارد با ورود به این مسئله مشخص شود که از طریق برنامه و بودجه این اعتبار اختصاص پیدا کرده و بعد در شهرستان هزینه شده است یا خیر؟

وی با انتقاد از اینکه در اکثر استانها مسئولان مربوطه به خوبی حقوق دولتی را پیگیری نمی کنند و یک زنجیره معیوب است که باید پیگیری شود به بازرسی استان یزد ماموریت ویژه داد که با یک بازرسی فوق العاده حقوق دولتی معادن را بررسی کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد؛ بازرسی کل استان یزد، این موضوع را در تمامی شهرستان بررسی و نتیجه را اعلام کند و اگر چنانچه مدیر و مسئولی در این حوزه کوتاهی کرده تحت پیگرد قرار گیرد.

در این جلسه مسائل شهرستان بافق از جمله تخصیص یک درصد از درآمد معادن این شهرستان برای هزینه کرد در بافق و پیگیری راکد ماندن پروژه ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، حفر غیرمجاز چاه‌ها مطرح شد تا مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر: ۱۷۲٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha