۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
خرید روزانه ۱۱ هزار تن مرغ توسط دولت
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد

خرید روزانه ۱۱ هزار تن مرغ توسط دولت

شاعری، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: خرید روزانه ۱۱ هزار تن مرغ گوشتی از مرغداران توسط شرکت پشتیبانی امور دام کافی نیست اما می‌تواند در تنظیم بازار و حمایت از مرغداران نقش موثری داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی محمد شاعری عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص خرید روزانه ۱۱ هزار تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام از مرغداران، گفت: خرید مرغ از مرغداران توسط بخش دولتی در راستای تنظیم بازار بوده و این اقدام به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار مرغ گوشتی دچار تلاطم شده و تولیدکنندگان به دخالت و حمایت دولت نیازمند هستند، ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی باید گام اساسی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از زیان تولیدکنندگان در سال جهش تولید بردارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خرید روزانه ۱۱ هزار تن مرغ گوشتی از مرغداران توسط شرکت پشتیبانی امور دام کافی نیست اما می‌تواند در تنظیم بازار و حمایت از مرغداران نقش موثری داشته باشد، عنوان کرد: در حال حاضر تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران پرورش دهنده مرغ گوشتی و تخم‌گذار با قیمت مناسب در اولویت قرار دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: استمهال وام‌های دریافتی مرغداران در شرایط به وجود آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا در ادامه حیات و باقی ماندن آنها در چرخه تولید بسیار اهمیت دارد.

کد خبر: ۱۷٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha