۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
۲ کارخانه تولیدی در شهرستان گرمسار افتتاح شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۲ کارخانه تولیدی در شهرستان گرمسار افتتاح شد

گرمسار - تشنه‌دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، از افتتاح دو کارخانه تولیدی با اشتغال ۴۷ نفر در شهرستان گرمسار خبر داد.

علی تشنه‌دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور معاون وزیر صمت، دو کارخانه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید، بیان کرد: این دو کارخانه بر روی هم ۴۷ فرصت شغلی را ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع گاز نور کویر خاور با هدف تولید رگلاتور گاز و شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک برای تولید نخ از جمله این طرح ها هستند، گفت: شرکت صنایع گاز نور کویر خاور با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان کار خود را آغاز کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این کارخانه در شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار افتتاح شده است، ابراز کرد: این کارخانه توانسته برای ۳۵ نفر شغل ایجاد کند.

تشنه‌دل با بیان اینکه کارخانه صنایع گاز نور کویر خاور در زمینی به وسعت چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده است، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه سه میلیون رگلاتور علمک گاز و حتی کنتور گاز را دارد.

با حضور معاون وزیر صمت، دو کارخانه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید

وی با بیان اینکه شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک نیز امروز با حضور نیازی معاون وزیر صمت افتتاح شد، گفت: این کارخانه در زمینی با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی راه اندازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این کارخانه می تواند سالانه ۹۰۰ تن نخ پلی استر تولید کند، گفت: در این کارخانه سالانه ۷۰۰ تن نوار کش‌دار نیز تولید خواهد شد.

تشنه دل با بیان اینکه این کارخانه ریسندگی برای ۱۲ نفر شغل ایجاد کرده است، گفت: این دو کارخانه توانستند ظرفیت خوب شغلی را به گرمسار و ایوانکی هدیه دهد.

کد خبر: ۱۷۲٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha