۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری همدان
مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد:

فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری همدان

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی پناهنده صبح شنبه در جمع خبرنگاران از فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری در استان همدان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، افزود: از ابتدای خردادماه امسال فروش بلیط‌های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: مسافران می‌توانند از تاریخ یاد شده برای خرید بلیط به پایگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند و برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشند.

پناهنده گفت: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را به طور کامل بررسی و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

وی تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل و ارتقای سطح خدمات را از جمله مزایای این طرح برشمرد و یادآور شد: هم اکنون به شکل مستمر ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و همچنین خودروهای سواری بین‌راهی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه مسافران در اتوبوس‌ها باید فاصله را رعایت کنند و رانندگان نیز باید به اجرای این مهم توجه ویژه داشته باشند، اظهار داشت: شرکت‌های مسافربری موظف هستند بین مسافران، ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته‌های تغذیه نیز به شکل استریل و دربسته در اختیار ایشان قرار گیرد.

کد خبر: ۱۷٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha