۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
قیمت بلیط هواپیما هیچ تغییری نکرده است
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

قیمت بلیط هواپیما هیچ تغییری نکرده است

جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با قیمت بلیط هواپیما اعلام کرد: هنوز تصمیم جدیدی برای قیمت بلیط هواپیما گرفته نشده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در برنامه "صبح و گفتگو" در رابطه با قیمت بلیط هواپیما اعلام کرد: هنوز تصمیم جدیدی برای قیمت بلیط هواپیما گرفته نشده است.

وی افزود: مدیران عامل شرکت های هواپیمایی کف و سقفی را برای قیمت بلیط هواپیما مشخص کرده بودند که این نرخ ها برای مسیرهای مختلف هم اکنون بر روی سایت انجمن شرکت های هواپیمایی و سایت سازمان هواپیمایی کشوریی در دسترس و موجود است و هیچ تغییری هم در نرخ ها اعمال نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: بعد از توصیه های وزارت بهداشت به مسافران برای خودداری از سفرهای غیرضرور، تعداد پروازها به حداقل رسید و قرار شد که بلیط مسافران نیز بدون کسر جریمه به آنها برگردانده شود.

جعفرزاده درخصوص کنسلی بلیط هواپیما در شرایط کرونایی و در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر اینکه پول بلیط هواپیما به مردم عودت داده نشده گفت: شرکت های هواپیمایی تا همین چند روز قبل حدود ۸ هزار میلیارد ریال از پول مسافران را بابت کنسلی بلیط هوپیما را برگرداندند و با مکاتبات و پیگیری سازمان هواپیمایی حتی شرکت های خارجی نیز باید این پول را به مسافران برگردانند و مابقی هم در حال پیگیری است.

وی همچنین در واکنش به اظهارات رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافربری مبنی بر وجود بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بابت کنسلی بلیط ها تأکید کرد: این ۴۰۰ میلیارد تومان فقط مربوط به بخش بلیط هواپیما نیست و مربوط به کل فرآیند گردشگری شامل هتلها و غیره است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر بازگشت پول بلیط های هواپیما بدون جریمه به مسافران گفت: بلیط هایی که قبل از پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸ خریداری شده بودند قطعاً شامل این بخشنامه خواهند شد و پول آنها برگشت داده می شود.

جعفرزاده در پایان تأکید کرد: سازمان مصمم به اجرای این بخشنامه است و مردم هم می توانند به سایت سازمان هواپیمایی کشوری در بخش حقوق مسافران مراجعه و شکایات خود را ثبت کنند.

کد خبر: ۱۷٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha