۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
افتتاح ۲۳۸ پروژه با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در البرز
در هفته دولت اجرا می شود؛

افتتاح ۲۳۸ پروژه با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در البرز

کرج- استاندار البرز از افتتاح و بهره برداری ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و ایجاد دو هزار و ۸۰۰ شغل در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجتبی عبداللهی در نشست با فعالان اقتصادی منطقه ویژه پیام که روز دوشنبه با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، گفت: البرز به عنوان قطب پارک های فناوری معرفی شده و بر همین اساس تمرکز ما برای گسترش پارک های علم و فناوری و گسترش شرکت های دانش بنیان است.

عبداللهی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام قابلیت های فراوانی دارد و باید بیش از پیش در راستای توسعه و ارتقا این مجموعه اهتمام داشته باشیم و تمامی ظرفیت های آن مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه البرز در آینده نزدیک در حوزه دانش بنیان ها و شتاب دهنده ها با تحول بزرگی رو به رو خواهد شد، اظهار کرد: پیشرفت و ارتقا در حوزه های مختلف، در سایه تلاش های شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران خرد و کلان محقق می شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مراکز صنعتی را به صورت مداوم و مستمر در دستور کار داریم، افزود: شورای گفت‌ وگوی دولت و بخش خصوصی از جمله جلساتی است که بی وقفه در استان برگزار می شود.

ارتقاء زیرساخت های استان در صورت تحقق اعتبار مصوب شده در سفر رییس جمهور

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به البرز بیش از ۱۷۸ توافق با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که در صورت تحقق آن شاهد رشد چشمگیری در سرانه ها و ارتقا زیرساخت های عقب مانده استان خواهیم بود.

عبداللهی گفت: برای ارتقای زیرساخت های لازم در مجموعه پیام برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این مجموعه فعالان اقتصادی همراهی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

استاندار البرز بر ضرورت راه اندازی تصفیه خانه و تحقق بازچرخانی آب در پیام تاکید کرد و افزود: شهرداری های استان برای ساماندهی حلقه دره و راه اندازی زباله سوز باید ورود و همکاری کنند و در این راستا هرچند محدودیت های اعتباری وجود دارد ولی می توان با تعامل و همفکری به نتایج مورد نظر رسید.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha