۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
هیات تطبیق مصوبات با رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین موافق است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

هیات تطبیق مصوبات با رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین موافق است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به موافقت هیأت تطبیق مصوبات با درخواست کمیسیون آموزش مجلس، گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته هیأت تطبیق مصوبات با رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین موافق است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای احتساب معلمان طرح مهرآفرین در اجرای قانون رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: پس از نامه کمیسیون آموزش به دکتر قالیباف در این رابطه، رئیس مجلس این نامه را به هیأت تطبیق مصوبات ارجاع داد و این موضوع در دستور کار هیأت تطبیق قرار گرفت.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس پیگری‌های صورت گرفته هیأت تطبیق نیز با نامه کمیسیون آموزش و دستور رئیس مجلس یعنی اضافه شدن معلمان طرح مهرآفرین به معلمان شامل رتبه بندی موافق است، افزود: طبق مذاکراتی که با اعضای هیأت تطبیق مصوبات انجام شده، اعضای هیأت با این موضوع موافقت دارند.

وی با بیان اینکه رتبه بندی حق معلمان طرح مهرآفرین است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدارک این معلمان نیز کامل است و فقط یک حکم تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی نیاز است، آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی باید تا تبدیل وضعیت نیروهای طرح مهرآفرین، این معلمان را مشمول قانون رتبه بندی کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: اینکه معلمان طرح مهرآفرین امروز شامل رتبه بندی نشدند به دلیل کم کاری دولت گذشته در تبدیل وضعیت این عزیزان است لذا باید به این تبعیض ناروا پایان داد و هرچه سریع‌تر نسبت به رتبه بندی این معلمان که حدود ۸۰ هزار نفر هستند، اقدام کرد.

وحیدی یادآور شد: قرار بود ظرف ۵ سال نیروی رسمی آموزش و پرورش شوند ولی امروز شاید برخی از شاگردان این معلمان وارد دانشگاه فرهنگیان شده و رسمی شدند ولی معلمان طرح مهرآفرین هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند لذا رتبه بندی و تبدیل وضعیت حق این معلمان است.

کد خبر: ۱۷۱٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهر آفرین IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      1 0
      به کجا پناه ببریم که دراین سالها چه مشقتی به خودو خانواد هایمان دادیم حال مهر آفرین لقب داریم فرزند وزیر هم اگر مث ما رنج کشیده بود اینگونه برایش تصمیم می گرفت خدایا هستی،پس بدادمابرس