۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
توسعه صنعت در استان اصفهان با رعایت استانداردهای محیط زیستی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

توسعه صنعت در استان اصفهان با رعایت استانداردهای محیط زیستی

اصفهان-نقش، معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: رونق صنعت یکی از معیارهای توسعه یافتگی است اما شرایط اصفهان به نوعی است که باید در وهل نخست معیارهای محیط زیستی مدنظر باشد و از توسعه نیز جلوگیری نشود.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه رونق صنعت یکی از معیارهای توسعه یافتگی است، اظهار داشت: با این وجود ممکن است این موضوع چالش‌هایی را هم برای محیط زیست فراهم کند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان سرزمینی از ظرفیت های مختلف در حوزه های گوناگون است، ابراز داشت: از این فرصت ها را باید به منظور توسعه اقتصادی باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار نفر در بخش صنعت استان اصفهان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: استان اصفهان در حال حاضر دارای بیشترین واحد صنعتی و تولیدی در سطح کشور است.

وی یکی از دغدغه های موجود در مورد صنایع را حفظ محیط زیست و همچنین آلایندگی هوا دانست و خاطرنشان کرد: باید یک موازنه ای بین این دو ایجاد کرد تا علاوه بر رعایت استانداردهای زیست محیطی شاهد توسعه صنعت در استان هم باشیم.

رونق تولید و اهمیت به مولفه های اقتصاد مقاومتی

نقش ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد رونق تولید و اهمیت به مولفه های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: تولیدکننده ها و صنعتگران در حال حاضر رزمندگان جبهه مقابله با جنگ اقتصادی استکبار جهانی هستند.

وی یکی از مهمترین ترازهای رعایت استانداردهای محیط زیستی را آمایش سرزمینی استان دانست و گفت: البته که باید برای پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی و صنعتی استان و همچنین رعایت استانداردهای محیط زیستی همه دستگاه های مربوطه با همدیگر همکاری داشته باشند.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha