۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
«G۲ گالری»، تلویزیون جدید ویژه علاقمندان به گیمینگ
تازه های دنیای تکنولوژی؛

«G۲ گالری»، تلویزیون جدید ویژه علاقمندان به گیمینگ

اگر علاقمند به تلویزیون های نسل جدید به ویژه برای بازی ها و تماشای فیلم های محبوب سینمایی خود هستید، بهتر است تلویزیون جدید OLED شرکت ال جی به نام «گالری G۲» را نیز بررسی نمایید.

به گزارش بازار، اگر علاقمند به تلویزیون های نسل جدید به ویژه برای بازی ها و تماشای فیلم های محبوب سینمایی خود هستید، بهتر است تلویزیون جدید OLED شرکت ال جی به نام «گالری G۲» را نیز بررسی نمایید.

این محصول جدید شرکت ال جی همانطور که از نامش نیز پیداست، از حیث ابعاد و کیفیت تصویر درست همانند یک گالری عکس دیجیتال به حساب می آید که با قطری بسیار کم، درست مانند قاب عکس امکان نصب بر روی دیوار را دارد.

«G۲ گالری»، تلویزیون جدید ویژه علاقمندان به گیمینگ

به گفته کارشناسان، این تلویزیون یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای گیمرها بوده که دارای کنتراست و تفکیک رنگ بسیار بالا بوده و همچنین از اسکرین آن نیز سطح سیاهی بسیار بالایی برخوردار بوده که همین امر، منجر به افزایش کیفیت تصاویر به نمایش در آمده خواهد شد. ال جی این محصول جدید خود را در سایزهای ۵۵ الی ۸۳ اینچ به بازار عرضه خواهد کرد.

مسخصات فنی این تلویزیون عبارتند از:

_کیفیت تصویر ۴K

_مجهز به فناوری تصویری دالبی ویژن و دالبی Atmos

_رفرش ۱۲۰ هرتز

_سیستم عامل webOS ۲۲

درگاه های ارتباطی این تلویزیون جدید هوشمند ال جی عبارتند از: ۴ درگاه HDMI، ۳ درگاه USB، ورودی LAN برای اتصال با کابل به اینترنت، خروجی صدای اپتیکال.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha