۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
بخش‌های زیادی از طرح ۴ خطه کردن مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بخش‌های زیادی از طرح ۴ خطه کردن مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده می‌شود

ایلام- بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: با تلاش وزارت راه و شهرسازی، بخش‌های زیادی از طرح چهار خطه کردن مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده می‌شود.

عبدالله بهادری در گفتگو با بازار اظهار داشت: از مسیر اسلام آباد-ایوان- ایلام و حمیل - سرابله- ایلام برای اربعین مشکل ترافیک وجود ندارد و خیلی برای استان مشکل ساز نیست.

وی افزود: عمده مسیری که وزارت راه و شهرسازی روی آن متمرکز است، چهارخطه کردن مسیر ایلام-مهران به طول ۹۳ کیلومتر است که سال های قبل اقدامات خوبی در این مسیر انجام گرفته اما از سال گذشته روند طرح شتاب بیشتری گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه قبلا بیش از ۷۵ کیلومتر مسیر چهارخطه شده است، افزود: مابقی مسیر در چند قطعه در حال چهارخطه شدن است که تا اربعین بخش زیادی از این مسیر چهارخطه می شود.

بهادری افزود: یکی از قطعات این مسیر احداث تونل اول، تونل دوم و قطعه رانشی در منطقه مهدی آباد است، اقدامات در این قطعات انجام شده و هم اکنون به شکل اضطراری آماده تردد برای اربعین هستند.

وی تصریح کرد: از سه راهی روستای چم آب به طول ۲ کیلومتر به شکل قطعی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: از بانرو شان تا سه راهی جند الله به طول ۴ کیلومتر زیر بار رفته و عوامل راهداری در حال نصب نیوجرسی هستند.

وی افزود: تقاطع صالح آباد به صورت رفت و برگشت برای اربعین به بهره برداری خواهد رسید و از صالح آباد تا کنجانچم ۴۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است.

بهادری اضافه کرد: پل کیلومتر ۵۲، ۵۵، ۵۶ در مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۱۷۱٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha