۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
نخستین مشخصات گوشی جدید میان رده ایسوس به نام «زنفون ۹» فاش شد
تازه های فناوری؛

نخستین مشخصات گوشی جدید میان رده ایسوس به نام «زنفون ۹» فاش شد

نشریه Verge با انتشار گزارشی، از کشف نخستین مشخصات فنی گوشی میان رده شرکت ایسوس به نام زنفون ۹ خبر داد.

به گزارش بازار، با افزایش اشتیاق طرفدار برند تایوانی ایسوس به کشف مشخصات گوشی بعدی میان رده این شرکت یعنی «زنفون ۹»، نخستین اطلاعات مربوط به این محصول احتمالا پر طرفداتر منتشر شده است.

نشریه verge موفق به کسب نخستین اطلاعات مربوط به این محصول جدید ایسوس شده و معتقد است سایز این گوشی ۵.۹ اینچ بوده که می توان آن را یک گوشی کوچک دانست.

اما در خصوص سخت افزار میان رده جدید ایسوس نیز باید گفت که از پردازشگر اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل اول در آن استفاده شده و تاچ قدرتمند صفحه نمایش آن با قدرت رفرش ۱۲۰ گیگاهرتز نیز از مشخصات دیگر این محصول است.

ماژول دوربین اصلی نصب شده بر روی این محصول تنها ۱۳ مگاپیکسل قدرت داشته و با رم ۸ گیگ به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ به بازار عرضه خواهد شد. گفته می شود بر خلاف بسیاری از میان رده های دیگر، این محصول ایسوس شبکه ۵G را پشتیبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری زنفون ۹ نیز ۴۳۰۰ میلی آمپر اعلام شده که برای یک گوشی میان رده مناسب است.

قیمت این محصول ۷۹۹ دلار در بازارهای آمریکا بوده و قرار است از نیمه سپتامبر به بازار عرضه شود. با اینحال، هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی میان رده و در عین حال قدرتمند ایسوس منتشر نشده و باید طی روزهای آتی، منتظر بیانیه های رسمی شرکت تایوانی در این خصوص ماند.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha