۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
مشکلی در تأمین سوخت جایگاه‌های خراسان جنوبی نداریم/لزوم مدیریت مصرف
استاندار خراسان‌جنوبی:

مشکلی در تأمین سوخت جایگاه‌های خراسان جنوبی نداریم/لزوم مدیریت مصرف

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علی رغم برخی شایعات، ما در تأمین سوخت جایگاه ها هیج مشکلی در استان نداریم، گفت: تنها به واسطه مرزی بودن خراسان جنوبی مدیریت مصرف سوخت ضروری است.

جواد قناعت در حاشیه نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار بازار مبنی بر شایعات و مسائل مطرح شده در جامعه در زمینه محدودیت در سوخت گیری وسایل نقلیه در استان و برخی مشکلات در این زمینه اظهارکرد: خراسان جنوبی در تأمین سوخت جایگاه‌ها مشکلی ندارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر چند مدت یک بار شایعاتی در زمینه سوخت منتشر می‌شود، بیان‌کرد: البته باید به این مهم توجه داشته باشیم که ما چون استان مرزی هستیم و بسیاری از رانندگان(حدود ۹۰ درصد) بومی خراسان جنوبی نیستند، تدبیری برای مدیریت مصرف باید صورت گیرد.

قناعت ادامه‌داد: ممکن است یک راننده از کارت اضطراری جایگاه های سوخت ما استفاده کرده و در جای دیگر چه در داخل کشور و چه در خارج از خاک ایران چندین برابر بفروشند.

وی با اشاره به اینکه اگر این سوخت را در افغانستان بفروشد چندین برابر تفاوت قیمت خواهد داشت، بیان‌کرد: در این راستا جهت مدیریت مصرف تدابیری اندیشیده شده است و مسئله خاص دیگری وجود ندارد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید مجدد بر اینکه مشکلی در در تأمین سوخت جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی استان نداریم، گفت: ذخایر بسیار خوبی هم داریم و هم استانی های عزیز از این بابت دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

قناعت در زمینه مشکل پروازهای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بخشی از آن به مشکلات زیر ساختی در استان ارتباط دارد، بیان کرد: البته برنامه های بسیار خوبی در زمینه بهبود این وضعیت داریم و ماه های آتی اتفاقات خوبی در این صورت می گیرد.

وی همچنین یادآور شد: در هفته دولت سال جاری در خراسان جنوبی تعداد هزار و ۱۰۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تنها ۱۴۳ پروژه در بخش کشاورزی و حوزه عشایری با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، گفت: در زمینه برگزاری نشست های خبری بیشتر با اصحاب رسانه نیز آمادگی خود را اعلام می کنیم.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha