۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
به دنبال افزایش تعهدات بیمه اربعین هستیم
رئیس ستاد اربعین بیمه سامان:

به دنبال افزایش تعهدات بیمه اربعین هستیم

عطایی، رئیس ستاد اربعین بیمه سامان گفت: زائران در صورتی که در خاک عراق مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید میتوانند به شماره ۶۶۱۲ تماس بگیرند.

به گزارش بازار، عبدالرسول عطایی، رئیس ستاد اربعین بیمه سامان (طرف قرارداد برای بیمه اربعین)، گفت: قرار دادی که این بیمه با حج و زیارت و زائران برای اربعین، از ۲۳ مرداد تا ۱۰ مهر است و زائران در این مدت تحت پوشش بیمه اربعین خواهند بود.

رئیس ستاد اربعین بیمه سامان گفت: افرادی که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند و مبلغ هجده هزار تومان حق بیمه پرداخت کرده اند از لحظه ورود به مرز در خاک ایران تا ۲۴ پس از بازگشت به کشور تحت پوشش بیمه اربعین قرار دارند.

وی افزود: خدمات این حوزه شامل بیمه‌های عمر، حادثه و درمان است و سقف بیمه درمان تا ۵۰ میلیون تومان بستری در داخل عراق یا کشور خودمان است و اگر زائران دچار حادثه شوند که منجر به فوت یا از کار افتادگی شود تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانند غرامت بگیرند.

عطایی گفت: همه زائرانی که در عراق در حال تردد هستند، به محض اینکه برای آن‌ها مشکلی به وجود بیاید می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های ما در کشور عراق که به زودی اعلام میشود مراجعه کرده و یا با شماره ۶۶۱۲ (با پیش شماره ۰۰۹۶) تماس بگیرند تا تیم‌های امدادی ما که در پایگاه‌ها مستقر هستند به آن‌ها مراجعه کرده و اگر نیاز به بستری در بیمارستان باشد آن‌ها را بستری خواهند کرد و اگر نیاز به مداوای سرپایی باشد سرپایی مداوا خواهند شد. همچنین در صورتی که مشکل به وجود آمده در داخل کشور باشد زائرین میتوانند با شماره ۸۹۴۳ برای راهنمایی تماس بگیرند.

رئیس ستاد اربعین بیمه سامان افزود: اگر نیاز به درمان تکمیلی‌تر و بیشتر در مراجعه به ایران باشد این کار هم انجام خواهد شد و به ایران بر می‌گردند تا مداوا شوند.

رئیس ستاد اربعین با اشاره به اینکه در مرزها آمبولانس‌ها و مراکز درمانی مستقر هستند، گفت: در مدت سفر هر اتفاقی افتاد در عراق و یا در داخل کشور مان افتاد آماده ارائه خدمات برای زائرین محترم خواهیم بود.

وی درباره اینکه اگر زائری بخواهد بیمه نامه خودش را کامل‌تر کند و تحت پوشش بیشتری قرار بگیرد، باید چه اقدامی انجام دهد، گفت: شاید می‌شد با نگاه جدیدتری نرخ و شرایط را بهتر دید، ولی با توجه به اینکه سیاست این بود که ارزان سفر انجام شود، عدد ۱۸ هزار تومان و ۳۰۰ میلیون تومان الان در سقف تعهدات دیده شده، ولی ما با توجه به مذاکراتی که با ستاد اربعین داشتیم دنبال این هستیم که بتوانیم اگر بشود تغییرات را تا سقف دو برابر انجام دهیم و نسبت به آن هم بتوانیم حق بیمه را افزایش دهیم.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha