۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
برای خرید توکن ماتیک عجله نکنید| قیمت بیش از حد فعلی اصلاح خواهد شد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

برای خرید توکن ماتیک عجله نکنید| قیمت بیش از حد فعلی اصلاح خواهد شد

قیمت توکن «ماتیک» تقریباً طی یک هفته گذشته در مسیر اصلاح قرار داشته و در حال حاضر، نشانه هایی از ادامه این روند به چشم می خورد.

به گزارش بازار، قیمت توکن «ماتیک» تقریباً طی یک هفته گذشته در مسیر اصلاح قرار داشته و نشانه هایی از ادامه این روند را نشان می دهد. اما سرمایه گذاران صبور، پس از آزمایش مجدد سطح حمایت پایدار، فرصتی عالی برای ورود به معاملات طولانی مدت (Long) پلی گان خواهند داشت. پس فعلا برای خرید این ارز دیجیتال پر طرفدار عجله نکنید.

قیمت ماتیک پس از افزایش نزدیک به ۲۳۴ درصدی طی کمتر از دو ماه، بین ۱۴ تا ۲۰ اوت تقریباً ۲۸ درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسد که این روند اصلاحی چشمگیر در جستجوی سطح پشتیبانی پایدار برای جهش است.
لازم به ذکر است که ظاهرا روند روزانه قیمت پلی گان به نفع خرس ها تغییر کرده است. پس از اینکه قیمت ماتیک از میانگین متحرک نمایی ۳۰ روزه، ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه (EMAs) عبور کرد، آخرین تلاش برای حرکت فراتر از این سطح شکست خورده است و منجر به اصلاح شده است.

برای خرید توکن ماتیک عجله نکنید| قیمت بیش از حد فعلی اصلاح خواهد شد

در نتیجه، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت ماتیک به پایین‌ترین حد روزانه خود روی ۰.۷۶۱ دلار برسد. بهبود سریع بالاتر از سطح فوق پس از یک دوره نقدینگی نشان دهنده فشار و اولین سیگنال خرید برای سرمایه گذاران محسوب می شود.

با این حال، عدم توانایی در بازگشت زودهنگام و پر قدرت ماتیک می تواند منجر به کاهش ۱۵ درصدی قیمت به ۰.۶۴۷ دلار و سطح حمایت بعدی در ۰.۵۹۸ دلار شود. این منطقه یک فرصت عالی برای خرید و ورود به مرحله مرحله بعدی رالی قیمت است که به احتمال زیاد موانع ذکر شده در بالا را پشت سر گذاشته و موانع مقاومت ۱.۰۴ دلار و ۱.۳۲ دلار را بار دیگر آزمایش کند. لذا، چنین حرکتی بین ۷۰ تا ۱۲۰ درصد سود را به همراه خواهد داشت.
در حالی که همه چیز برای قیمت ماتیک در بلندمدت مثبت به نظر می رسد، سرمایه گذاران باید عقب نشینی بالقوه به ۰.۶۴۷ دلار یا ۰.۵۹۸ دلار را برای هدفگذاری قیمت مطمئن و امن در نظر بگیرند. با این حال، اگر فروشندگان اقدام به افزایش فشار فروش در بازار نموده و به پایین‌تر از سطح قیمت در ۱۳ جولای ۰.۵۱۹ دلار برسد، چنین سناریویی، تز صعودی را باطل می‌کند. در چنین حالتی، قیمت ماتیک می تواند سطح حمایت ۰.۴۷۸ دلار را مجدداً آزمایش کند.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha