۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
گلایه‌ از سازمان بودجه به دلیل کوتاهی در تخصیص اعتبارات
نماینده مردم زاهدان در مجلس مطرح کرد

گلایه‌ از سازمان بودجه به دلیل کوتاهی در تخصیص اعتبارات

رئیس کارگروه هم‌اندیشی برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، از برگزاری نشستی با معاون اجرایی رییس جمهور با موضوع بررسی سفرهای رئیس دولت به استان‌های مختلف کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فداحسین مالکی نشست کارگروه هم‌اندیشی برای اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری که صبح امروز(سه‌شنبه یکم شهریورماه) با حضور مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و رییس نهاد ریاست جمهوری با موضوع "بررسی منابع اعتباری سفرهای رییس جمهور به استان‌ها در مجلس شورای اسلامی" برگزار شد را تشریح کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه امروز با آقای مرتضویی متفاوت‌تر از دیگر جلسات ما با وزرا و مقامات کشور بود چراکه گزارش خوبی از سفرهای استانی رئیس‌جمهور به ۳۱ استان کشور طی یک سال گذشته ارائه شد که به گفته نمایندگان این سفرها حرکت بسیار خوبی ازسوی رئیس دولت به شمار می‌آید.

وی افزود: نمایندگان نیز پیشنهادات خوبی برای افزایش کیفیت بازدیدهای میدانی رئیس‌جمهور در دور دوم داشتند البته انتظارات به حقی همچون مشورت با نمایندگان در این خصوص نیز مطرح شد چراکه تاکنون این مشورت انجام نمی‌شد، همچنین گلایه‌هایی از سازمان برنامه و بودجه به دلیل کوتاهی در تخصیص اعتبارات و اجرای مصوبات مطرح شد.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عدم توجه استانداران به مصوبات دولت، عدم اطلاع‌رسانی اقدامات خوب دولت و ضعف در حوزه اطلاع‌رسانی و ضرورت اشراف سخنگوی دولت بر موضوعات از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه ازسوی نمایندگان بود.

کد خبر: ۱۷۰٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha