۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
احتمال ریزش قیمت ماتیک زیاد است| تعیین کف های حمایت بعدی قیمت
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش قیمت ماتیک زیاد است| تعیین کف های حمایت بعدی قیمت

با آغاز دور جدید از ریزش در بازار ارزهای دیجیتال، سرعت پیشرفت گُوِه نزولی تشکیل شده برای رمزارز «ماتیک» نیز افزایش یافته و در حال حاضر، یک گُوِه نزولی را تشکیل داده است.

به گزارش بازار، با آغاز دور جدید از ریزش در بازار ارزهای دیجیتال، سرعت پیشرفت گوه نزولی تشکیل شده برای رمزارز «ماتیک» نیز افزایش یافته است. هدف اندازه‌گیری شده این شکست، پایین‌ترین نقطه گوه است که روی ۰.۷۲ دلار قرار دارد. ماتیک که دارایی بومی شبکه پلی گان به حساب می آید، در حال حاضر ۲۵ درصد کمتر از بالاترین قیمت هفته گذشته خود معامله می‌شود.

همانطور که می دانیم، دلیل اصلی ریزش آلتکوین ها، شکست بیت کوین در ادامه روند آغاز شده نزولی خود بوده که تمام بازار را نیز تحت تاثیر خود قرار داد. اکثر آلتکوین ها ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از از بالاترین قیمت اخیر خود در بازار معامله می شوند. قیمت توکن ماتیک نیز در زمان نتگارش این گزارش، در نقطه ۰.۷۸۵ دلار معامله شده و نسبت به دیروز ۴.۲ درصد کاهش یافته است. تحلیلگران معتقدند که ممکن است بازار ارزهای دیجیتال پیش از بازگشت به سمت روند صعودی مجدد، با اصلاح بیشتری مواجه شود.

پیش بینی قیمت ماتیک

احتمال ریزش قیمت ماتیک زیاد است| تعیین کف های حمایت بعدی قیمت

در نمودار قیمت ماتیک، شکست گوه صعودی کاملاً مشهود است. چنین شکست هایی بسیار خطرناک هستند؛ زیرا خرس ها همیشه در این الگو، نقطه پایین گوه را هدف قرار می دهند. بنابراین، با یک تخمین محافظه کارانه، قیمت مورد هدف خرس ها روی ۰.۷۲ دلار خواهد بود. با این حال، به دلیل تلاقی های متعدد، قیمت می تواند به سطح ۰.۶۱ دلار نیز برسد.

همچنین، مانند سایر آلتکوین ها، پیش‌بینی قیمت ماتیک نیز به عملکرد قیمت بیت کوین بستگی دارد. اگر بیت کوین قبل از رسیدن به ۲۰ هزار دلار، یک جهش قوی داشته باشد، احتمالاً آلتکوین ها نیز به دنبال آن با افزایش قیمت روبرو خواهند شد. از سوی دیگر، بسته شدن کندل روزانه زیر ۲۰ هزار دلار برای بیت کوین منجر به ایجاد حمام خون در کل بازار خواهد شد. چنین سناریویی باعث می‌شود خرس‌ها کنترل بازار را در دست بگیرند.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha