۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
آزادسازی سهام عدالت، ایجاد عدالت در توزیع درآمدهاست
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

آزادسازی سهام عدالت، ایجاد عدالت در توزیع درآمدهاست

تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آزادسازی سهام عدالت به معنای واقعی تحقق‌بخش آرمان انقلاب اسلامی مبنی بر عدالت طلبی در توزیع درآمدها میان اقشار جامه می‌شود و اینگونه بارقه امیدی هم میان مردم در این شرایط ایجاد خواهد شد.

به گزارش بازار محمدرضا تابش، با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با درخواست رئیس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت گفت: واگذاری سهام عدالت به مردم یک اقدام خوب و منطبق با شعارها و آرمان‌های جمهوری اسلامی بود که به تاسی از بزرگان دین بویژه حضرت علی (ع) برای برقراری عدالت انجام شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: دولت تخصیص سهام عدالت را با توجه به تحولات در کشور، اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و فرایند خصوصی‌سازی به منظور توزیع عادلانه درآمدها انجام داد.

وی با بیان اینکه پایه طرح واگذاری سهام عدالت در دولت اصلاحات تدوین شد، تصریح کرد: دولت در آن زمان طرحی را در این زمینه آماده کرد که متاسفانه اجرای آن به عمر دولت نرسید و بعد از آن هم آقای احمدی‌نژاد بر سر کار آمد.

دولت برای منابع حاصل پیش‌بینی امور دیگری نکند

نماینده مردم اردکان در مجلس بیان کرد: طرح واگذاری سهام عدالت به مردم در آن زمان هنوز تکمیل و همه جوانب آن مدنظر قرار نگرفته بود ولی به دلیل آرمانگرا بودن آقای احمدی‌نژاد و انجام اقدامات بزرگ، تصمیم گرفت کار واگذاری را انجام دهد که بسیار خوب هم بود.

تابش تاکید کرد: طرح واگذاری سهام عدالت به مردم به دلیل کامل نبودن طرح در مرحله اجرا نتوانست خوش بدرخشد و طرح از حیز انتفاع خارج و به نحوی هم موجب تحقیر شعار عدالت طلبی شد اما اکنون امیدوارم این طرح تکمیل شده باشد تا به معنای واقعی تحقق‌بخش شعار و آرمان انقلاب اسلامی مبنی بر عدالت‌طلبی در توزیع درآمدها میان اقشار جامعه می‌شود و اینگونه بارقه امیدی هم میان مردم در این شرایط ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: از سوی دیگر دولت برای منابع حاصله از اجرای آزادسازی سهام عدالت پیش‌بینی برای امور دیگری نکند و با مراقب و نظارت بر اجرای این اقدام مشکلاتی را هم که اگر در روند اجرا پیش می‌آید مرتفع کند.

کد خبر: ۱۶٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha