۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کلیات لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سهام سرمایه بانک توسعه اسلامی تصویب شد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

کلیات لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سهام سرمایه بانک توسعه اسلامی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: کلیات لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی پس از بررسی در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست شامگاه گذشته(۳۰ مردادماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: یکی از دستورکارهای امروز کمیسیون اقتصادی ادامه بررسی طرح اصلاح بند (ب) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده در خصوص تغییر سهم توزیع منابع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وزارت کشور بود که کلیات آن مصوب شد و جزئیات آن نیز مجددا در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستور کار بعدی نشست کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی بود که کلیات آن به تصویب رسید، ادامه داد: این افزایش سهام سرمایه جمهوری اسلامی ایران در بانک توسعه اسلامی به صورت اقساطی و در بازه ۱۴ ساله و اقساطی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: لایحه پروتکل تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولت‌های عضو نیز در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار داشت و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶۹٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha