۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
پرداخت ۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بانک‌های استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بانک‌های استان بوشهر

بوشهر- زراعتگر مدیر امور شعب بانک ملی استان بوشهر از پرداخت ۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بانک‌های استان بوشهر در ۱۵ ماه اخیر خبر داد.

داریوش زراعتگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در استان بوشهر نیازمند پرداخت تسهیلات کم‌ بهره است و امسال در این مسیر از تمام ظرفیت‌ ها استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: علاوه بر وام‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی، برای مجموعه‌های دانش‌ بنیان و خلاق و نوآور نیز تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت مد نظر قرار دارد که امیدوارم به نتایج لازم برسیم.

مدیر امور شعب بانک ملی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای فروردین سال جاری تا پایان تیرماه حدود ۶۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان از سوی بانک‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

زراعتگر تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰ هزار فقره تسهیلات با ارزش ۴۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که این مهم توسط بانک‌های استان در شهرستان‌های ۱۰ گانه پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بانک‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

زراعتگر بیان کرد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده، همه باید در تحقق عملی شعار سال اهتمام ورزیم.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha