۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
تمدید معافیت‌های تحریمی عدم اشاعه هسته‌ای اثرگذار نیست| شاهد ادامه سیاست فشار حداکثری هستیم
عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

تمدید معافیت‌های تحریمی عدم اشاعه هسته‌ای اثرگذار نیست| شاهد ادامه سیاست فشار حداکثری هستیم

عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تمدید معافیت از تحریم‌ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش هسته‌ای کشورمان از سوی آمریکا ادامه سیاست فشار حداکثری است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، یعقوب رضازاده، در رابطه با تمدید معافیت از تحریم‌ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش هسته‌ای ایران از سوی آمریکا، گفت: سیاستمداران ایالات متحده از سوی اعلام می کنند که در بخش هایی تحریم ها را برداشته اند اما از سوی دیگر شرکت های خارجی را می ترسانند که با ایران همکاری نکنند که با اعمال تحریم تفاوتی ندارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه سیاست فشار حداکثری آمریکایی ها از دوران ریاست جمهوری ترامپ تشدید شده و همچنان نیز این روند ادامه دارد لذا تمدید معافیت های خاص در این راستا محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه قانونگذاران آمریکایی تلاش می کنند دولت بایدن را تحت فشار های بیشتری قرار دهند تا تحریم های بیشتری علیه کشورمان اعمال شود، ادامه داد: در رابطه با جلوگیری از تمدید معافیت از تحریم‌ها در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی در بخش هسته‌ای کشورمان نیز این فشارها وجود داشته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه تمدید معافیت یاد شده اثرگذار نیست، افزود: در واقع آمریکایی ها تحریم های متعددی در حوزه هسته ای برای کشورمان در نظر گرفته و اعمال کرده اند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی باید اذعان کرد اگر مقامات کاخ سفید علاقه مند به بشردوستی هستند، باید همه تحریم ها علیه ملت ایران را بردارند نه اینکه تحریم هایی را معاف کنند که خودشان می دانند اثری به همراه ندارد.

کد خبر: ۱۶۹٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha