۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
روند قیمت اتریوم کلاسیک همچنان صعودی است| لزوم توجه به کندل هفتگی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

روند قیمت اتریوم کلاسیک همچنان صعودی است| لزوم توجه به کندل هفتگی

پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک با وجود اصلاحات مداوم در بازار رمزارزها همچنان صعودی بوده و به نظر می رسد که دلیل آن نیز انتظار بازار برای ادغام شبکه اتریوم در ماه سپتامبر است.

به گزارش بازار، بازار رمزارزها همچنان در ریزشی به سر می برد که از چهارشنبه هفته گذشته و همزمان با تشکیل جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آغاز شد. اما پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک با وجود اصلاحات مداوم در بازار همچنان صعودی است.

اگرچه ارز دیجیتال ETC روند صعودی روزانه را شکسته اما ساختار بازار صعودی همچنان دست نخورده باقی مانده است. با این وجود، گاوها باید میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را حفظ کنند، در غیر این صورت ممکن است همه تحلیل ها دچار تغییر شوند.

ارزهای دیجیتال پس از افزایش قابل توجه طی هفته های گذشته، اکنون با یک اصلاح بزرگ روبرو هستند. در روز جمعه، قیمت بیت کوین و اتریوم به شدت کاهش یافت زیرا هر دو این دارایی های دیجیتال نتوانستند از سطوح کلیدی مقاومت خود عبور کنند. این حرکت باعث افزایش فشار فروش در سراسر بازار شده و اکثر آلتکوین‌ها نیز با ریزش های سنگین مواجه شدند.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت اتریوم کلاسیک حدود ۳۵.۵۲ دلار معامله می شود. همچنین قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است. تاکنون تلاش های متعددی از سوی گاوها برای بازپس گیری سطح ۴۵ دلار صورت گرفته که هیچ کدام موفق نبوده اند. در نتیجه، قیمت یک الگوی قله دوگانه تشکیل داده که می تواند بسیار نزولی باشد.



پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک

روند قیمت اتریوم کلاسیک همچنان صعودی است| لزوم توجه به کندل هفتگی

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت اتریوم کلاسیک یک شکست گُوِه در حال سقوط را در بازه زمانی ۱ بعدی نشان می دهد. قیمت پس از شکست نتوانست رشد زیادی پیدا کند و در نتیجخ به ۴۵ دلار رسید.

در حال حاضر، قیمت برای دومین بار در حال آزمایش مجدد مقاومت پیش روی خود است. اگر گاوها موفق شوند کندل هفتگی را بالاتر از خط روند ببندند، ممکن است قیمت یک بار دیگر سطح ۴۵ دلار را آزمایش کند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک همچنین به عملکرد قیمت اتریوم بستگی دارد، زیرا هر دو ارز دیجیتال به شدت با هم مرتبط هستند. قیمت توکن ETC احتمالاً تا زمان ادغام شبکه در یک روند صعودی باقی خواد ماند که دلیل آن، انتظار کل بازار برای اقدام قیمت مثبت اتریوم و مشتقات آن است.

شایان ذکر است، بسته شدن کندل روزانه زیر ۲۵ دلار ممکن است همهتحلیل های فعلی را تغییر دهد. بنابراین، اگر در حال ورود به معامله طولانی مدت هستید، حد ضرر کمتر خود را حتما روی این سطح قرار دهید.

کد خبر: ۱۶۹٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha