۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
ویتنام در شرف واردات میوه از ایران

ویتنام در شرف واردات میوه از ایران

معاون امور بین الملل وزارت کشاورزی و توسعه روستایی ویتنام از آمادگی کشورش برای واردات میوه ایرانی خبر داد.

به گزارش بازار، لی کوک زوان معاون امور بین الملل وزارت کشاورزی و توسعه روستایی ویتنام از آمادگی کشورش برای واردات میوه ایرانی خبر داد.

لی کوک زوان در دیدار با سفیر کشورمان در ویتنام با اشاره به سفرش در سال ۲۰۲۰ به ایران تصریح کرد: انواع میوه‌های خوش آب و رنگ ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است و با اطمینان از اینکه مصرف کنندگان ویتنامی این میوه‌های منحصر به فرد را می‌پسندند؛ به زودی مقدمات واردات میوه ایرانی را فراهم می‌کنیم.

وی به تشکیل نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ویتنام که در پاییز امسال برگزار خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: این نشست در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه ریزی شده است و بزودی تاریخ برگزاری آن را به سفارت ایران اطلاع خواهیم داد.

سفیر کشورمان نیز در این دیدار از برگزاری دهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ویتنام استقبال کرد.

علی اکبر نظری خواستار تسریع در روند امضای موافقتنامه‌های قرنطینه گیاهی و دامی و همچنین فرایند اعطای مجوز صادرات محصولات باغی از جمله سیب و کیوی ایران به ویتنام شد.

کد خبر: ۱۶۹٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      عالی عالی.. ولی مازاد. اول مردم خودمان... مازاد.. ـبله... ـــما به همه کشورها.. سهم سود میدهیم.. چون.. صاحب کل نفس های زمین هستیم از طریق تخت خلقت جانان رسول ومولا... ـــهمه تخت خلقت خدا رو دوست دارم.. که رسول ان تخت بزرگ رو از ان من کرده..... اره... ـجانان