۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
احتمال رشد ۳ هزار درصدی ارزش انجین کوین تا سال ۲۰۲۳
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال رشد ۳ هزار درصدی ارزش انجین کوین تا سال ۲۰۲۳

نشریه اف ایکس استریت با تحلیل قیمت انجین کوین، پیش بینی رشد ۳ هزار درصدی را برای این آلتکوین پر طرفدار تا سال آینده میلادی مطرح کرده است.

به گزارش بازار، با رشد مجدد بازار آلتکوین ها، انجین کوین (ENJ) نیز از جمله ارزهایی بوده که طی روزهای گذشته پیشرفت خوبی از خود نشان داده و پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یکی از رمزارزهای پر بازده بازار را دارد.

قیمت انجین کوین در حال حاضر روی ۰.۶۰ دلار معامله می شود. انجین کوین در حقیقت یک توکن بازی مبتنی بر بلاکچین اتریوم بوده و قیمت آن از مارس ۲۰۲۰ روی ۰.۰۳ دلار به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۱ یعنی ۴.۸۵ دلار رسید که معادل ۱۴۰۰۰ درصد افزایش قیمت است.

بر اساس تئوری موج الیوت و اقدام قیمت کلاسیک، قیمت توکن ENJ پتانسیل افزایش تا ۲۰ دلار را دارد. با این حال تحقق چنین فرضیه ای در صورتی محقق خواهد شد که بیت کوین به هدف قیمت کلان خود روی ۱۸۰ هزار دلار برسد.

احتمال رشد ۳ هزار درصدی ارزش انجین کوین تا سال ۲۰۲۳

به همین دلیل انجین کوین از سوی نشریه مطرح «اف ایکس استریت» به عنوان غول در خواب این هفته بازار کریپتو نامگذاری شده است. لذا این رمزارز می‌تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت مطلوب به حساب آید.

اما توجه داشته باشید، همانطور که عنوان شد، حرکت انجین کوین و سایر آلتکوین ها کاملا به نحوه عملکرد بیت کوین در بازار بستگی داشته و پیش از هرگونه سرمایه گذاری باید مطمئن شویم که بیت کوین در مسیر صعودی قرار دارد تا از این طریق، میزان ریسک سرمایه گذاری در بازار پر ریسک ارزهای دیجیتال را به حداقل کاهش دهیم.

کد خبر: ۱۶۸٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha