۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
مماشات سازمان بورس با مدیران حفاری
مجمع شرکت حفاری چرا برگزار نمی شود؟

مماشات سازمان بورس با مدیران حفاری

پس از گذشت ۲۵ روز از آخرین فرصت قانونی سازمان بورس، نماد حفاری برای تصویب صورت‌های مالی سهامداران خود را به مجمع فوق العاده برای تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰  فراخوانده است.

بازار؛ گروه بورس: پس از گذشت ۲۵ روز از آخرین فرصت قانونی سازمان بورس و ناشر به شرکت حفاری برای تصویب صورت‌های مالی این شرکت دوباره سهامداران خود را به مجمع فوق العاده برای تصویب صورت‌های مالی دوره عملکرد منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ فراخوانده است، در حالی که چند بار مجمع عادی سالیانه سهامداران شرکت لغو شده است.

طبق قانون تجارت حداکثر ۴ ماه پس از پایان سال مالی تشکیل مجمع حداقل ۱۰ روز و حداکثر ۴۰ روز تعیین شده است. بنابراین مجمع حفاری غالباً باید خرداد یا تیرماه برگزار شود و اگر مجمع این شرکت تا پایان خرداد ماه برگزار نشود و طبق ماده ۹۰ قانون تجارت حداکثر ۱۵ درصد از سود ابرازی سال مالی ۱۴۰۰ معادل ۳۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را بین سهامداران تقسیم نکند تخلف کرده است.

ناشر نماد حفاری در ۱۵ مردادماه امسال از افشای قرارداد ۲۵ میلیون و ۵۵۰ هزار یورو با هدف تأمین بخشی از کمبود گاز کشور در فصل زمستان خبر داده که بر اساس آن ای ناشر به عنوان پیمانکار، دو دستگاه دکل حفاری خشکی به همراه پرسنل را در اختیار شرکت حفاری مپنا نور کیش به عنوان کارفرما قرار می‌دهد.

کد خبر: ۱۶۸٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha