۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
طرح سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار است
استاندار ایلام:

طرح سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اهمیت مسئله کشاورزی در استان، گفت: طرح سامانه گرمسیری ایلام نیازمند تزریق اعتبار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در دیدار با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت طرح سامانه گرمسیری در ایجاد تحول و اشتغال در حوزه کشاورزی، خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه مهم شد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خواستار تخصیص اعتبارات لازم سفر شد و گفت: امروز یکی از اولویت های مهم استان پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و به سرانجام رساندن آنها است.

وی در ادامه از اربعین به عنوان مهمترین اولویت استان در فضای پیش رو یاد کرد و بیان کرد: امروز مقوله اربعین بصورت ویژه در دستور کار شبانه روزی مسئولان استان قرار گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از اهتمام جدی دولت در امور استان به ویژه در حوزه اربعین گفت: با توجه به وسعت قابل توجه پوشش تردد زوار از مرز بین المللی مهران نیازمند تزریق اعتبارات لازم برای اتمام طرح ها و پروژه های این حوزه تا اربعین هستیم.

وی در پایان خواستار رفع مشکلات این حوزه به ویژه پرداخت مطالبات پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اقدام شد.

در ادامه این نشست مخبر معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات استاندار ایلام در پیگیری امور استان نسبت به خواسته های مطرح شده قول مساعد داد و دستورات لازم را نیز صادر نمود.

کد خبر: ۱۶۸٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha