۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان
هم زمان با حضور هیات های تجاری؛

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته با حضور هنرمندان، تولید کنندگان، صادر کنندگان و فروشندگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران، که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته با حضور و مشارکت هنرمندان، تولید کنندگان، صادر کنندگان و فروشندگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۸۰ شرکت تولیدی و صادراتی هنر- صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.

در بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ انواع فرش های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه، تابلو فرش های مختلف و دیگر دست بافته های هنرمندان ایرانی عرضه شده و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار داده می شود که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد.

قرار است همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

نمایشگاه فرش دستباف ایران، مهمترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود که هر ساله با برگزاری آن؛ هیئت ها، تجار و بازرگانان از نقاط مختلف جهان در نمایشگاه حضور می یابند.

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تمرکز بر موضوع های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا می شود و در فضایی بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع و در ۱۰ سالن نمایشگاهی برپا می شود، بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

افزایش صادرات در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha