شرکت‌های بزرگ باید کارت بازرگانی خود را از اتاق محل فعالیت دریافت کنند
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

شرکت‌های بزرگ باید کارت بازرگانی خود را از اتاق محل فعالیت دریافت کنند

مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس می‌گوید: طبق قانون، شرکت‌های بزرگی که در استان‌ها فعال هستند باید کارت بازرگانی خود را از همان استان محل استقرار دریافت کنند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر شرکت‌های بزرگی نظیر پالایشگاه‌ها و معادن برای اخذ کارت بازرگانی از اتاق بندرعباس هموار است.

مرادی در دیدار با رئیس اتاق بندرعباس اظهار کرد: اتاق بندرعباس اکنون در بهترین دوران خود قرار دارد و توانسته است با بسترسازی‌های لازم اعتماد فعالان اقتصادی را جلب کند.

وی افزود: اتاق بندرعباس با استفاده از تجربیات مشاوران قوی و مدیران باسابقه استانی توانسته است جایگاه بخش خصوصی را در استان تقویت کند.

مرادی با بیان اینکه نظر بخش خصوصی در تصمیمات مهم اقتصادی استان تعیین‌کننده است، تصریح کرد: بر اساس قانون بهبود محیط کسب‌وکار، در تمام تصمیمات کلان اقتصادی در کشور و در استان‌ها نظر بخش خصوصی به‌عنوان عضو اصلی تعیین‌کننده است و باید توسط نهادها جویا شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تمام کشورهای توسعه‌یافته دنیا بخش خصوصی نهادی تصمیم‌گیرنده و ارائه‌دهنده‌های تصمیمات نهایی به نهادهای دولتی است و این نشان از اهمیت بخش خصوصی در رشد اقتصادی کشورها دارد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: شرکت‌های بزرگی که در استان هرمزگان دایر می‌باشند چرا باید کارت بازرگانی خود را از استان‌های دیگر اخذ کنند و سودی که می‌تواند عاید مردم هرمزگان شود چرا باید به مرکز نشینان تعلق گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به موارد قانونی که صراحتاً گفته است شرکت‌های بزرگی که در استان‌ها دایر هستند باید کارتشان را از همان استان محل استقرار کسب کنند ازاین‌رو شرکت‌های بزرگ باید نسبت به انتقال کارت بازرگانی خود از استان‌های دیگر به استان هرمزگان اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی همچنین در پایان از زحمات و تلاش‌های ریاست اتاق بندرعباس در راستای تقویت بخش خصوصی و تلاش برای رشد اقتصادی استان و شرکت در کارهای عام‌المنفعه و ارائه خدمات به مردم استان قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۶۸٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha