۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
پیگیری دلایل تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها از اولویت‌های مجلس است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

پیگیری دلایل تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها از اولویت‌های مجلس است

رئیس مجلس گفت: امروز در هیأت رئیسه در خصوص تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها که طبیعتا باید در اردیبهشت ماه انجام می‌شد بحث کردیم؛ حتما این موضوع از اولویت‌ها است و آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش بازار، کمال علی پورخنکداری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: به زودی وارد ششمین ماه سال می‌شویم و امروز رئیس مجلس و روسای کمیسیون‌ها با رئیس جمهور جلسه دارند؛ تاکنون به شورای برنامه‌ریزی استان‌ ها و شهرستان‌ها بودجه ابلاغ نشده و کارهای عمرانی نیز شروع نشده است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به صورت سه شیفت و شبانه‌روزی در سه ماه منتهی به پایان سال لایحه بودجه را بررسی می‌کنیم اما تاکنون بودجه ابلاغ نشده، کارهای عمرانی و مبادله موافقتنامه‌ها نیز انجام نشده است.

وی افزود: حتماً در نشست با رئیس جمهور اعلام کنید که چه اتفاقی رخ داده است که در ماه پنجم سال تاکنون مبادله موافقتنامه‌ها انجام نشده و کارهای عمرانی باقی مانده است، مگر می‌شود ۳۵۰ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی کشور در نظر بگیریم و در ۶ ماه باقی مانده بخواهیم کار کنیم، لطفاً در این خصوص در نشست با رئیس جمهور تذکر دهید تا موافقتنامه‌ها مبادله شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این اخطار گفت: امروز در هیأت رئیسه در خصوص تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها که طبیعتا باید در اردیبهشت ماه انجام می‌شد بحث کردیم؛ حتما این موضوع از اولویت‌ها است و آن را پیگیری می‌کنیم.

کد خبر: ۱۶۸٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha