۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
احتمال افزایش قیمت ۵۰ درصدی توکن «ماتیک» وجود دارد| لزوم رصد بازار طی روزهای آتی
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ۵۰ درصدی توکن «ماتیک» وجود دارد| لزوم رصد بازار طی روزهای آتی

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن ماتیک طی چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته و توانسته است بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کند که می تواند آغازگر جهش مجدد قیمت برای این ارز باشد.

به گزارش بازار، با ادامه بهبود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال، آلت کوین ماتیک نیز امروز از رشد بسیار خوبی برخوردار شد. این توکن محبوب امروز به بالاترین سطح ۱.۰۱۱ دلار رسید که بالاترین میزان از ۸ می سال جاری به این سو بوده و با این حساب، بیش از ۲۱۹ درصد از پایین ترین سطح خود در سال جاری جهش کرده و ارزش کل بازار خود را به بیش از ۷.۵ میلیارد دلار رسانده است.

رمز ارز ماتیک در حقیقت توکن بومی شبکه پلی گان، بزرگترین پروژه لایه ۲ در صنعت بلاک چین است. این پروژه به توسعه دهندگان اتریوم کمک می کند تا برنامه های خود را مقیاس پذیر نمایند. با انجام این کار، آنها می توانند در هزینه شبکه کاربران صرفه جویی کرده و عملکرد آنها را افزایش دهند. به عنوان مثال، در حالی که یک تراکنش در شبکه اتریوم بیش از ۱۰ دلار هزینه دارد، تراکنش های پلی گان تنها کمتر از یک سنت هزینه دارند.

قیمت توکن ماتیک طی چند ماه گذشته به شدت افزایش یافته و دلیل آن نیز تمرکز سرمایه گذاران روی ادغام شبکه اتریوم است. این ادغام منجر به ایجاد یک شبکه بسیار سریع و البته کم هزینه برای اتریوم خواهد شد. با اینحال، مشخص نیست که آیا پلتفرم های لایه ۲ مانند Polygon و Optimism پس از تکمیل این ادغام، عملکرد خوبی خواهند داشت یا خیر.

پیش بینی قیمت ماتیک

احتمال افزایش قیمت ۵۰ درصدی توکن «ماتیک» وجود دارد| لزوم رصد بازار طی روزهای آتی

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن ماتیک طی چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته و توانسته است بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کند. ماتیک در عین حال تلاش می کند تا بالاتر از مقاومت مهم ۱ دلار حرکت کند. علاوه بر این، یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که این توکن در کوتاه مدت به افزایش قیمت خود ادامه دهد که در این صورت گاوها مقاومت کلیدی بعدی را روی ۱.۵ دلار هدف قرار خواهند داد که حدود ۵۰ درصد بالاتر از سطح فعلی است. حرکت به زیر سطح حمایت ۰.۸ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha